وی افزود: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی‌شده از سوی وزارت کشور، از ساعت هشت صبح امروز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۲۲۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 29 April 2016
رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند از حضور پرشور مردم این شهرستان پای صندوق‌های اخذ رأی خبر داد و گفت: 112 شعبه رأی‌گیری در دماوند فعال است.

شاهرخ جهانشاهی با اشاره به آخرین وضع انتخابات در شهرستان دماوند اظهار کرد: یکی از سه حوزه راه‌یافته استان تهران به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی‌شده از سوی وزارت کشور، از ساعت هشت صبح امروز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند گفت: قانون، مدت 10 ساعت را برای رأی‌گیری در نظر گرفته است و زمان رأی‌گیری تا ساعت 18 خواهد بود؛ تمدید زمان رأی‌گیری نیز بر اساس درخواست فرمانداری یا استانداری و تصمیم نهایی وزارت کشور اعلام می‌شود.

جهانشاهی با اشاره به واجدان شرایط حضور در انتخابات در شهرستان دماوند تصریح کرد: بر اساس سرشماری سال 1390، در شهرستان دماوند، 68 هزار واجد شرایط وجود دارد.

وی در خصوص افرادی که می‌توانند رأی دهند نیز بیان کرد: کسانی که دارای 18 سال سن و متولدان 10 اردیبهشت‌ماه سال 1377 به قبل هستند، می‌توانند امروز در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند افزود: همچنین کسانی که در مرحله نخست در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه رأی داده یا در این مرحله شرکت نکرده باشند، می‌توانند امروز رأی خود را به صندوق بیندازند.

جهانشاهی با بیان اینکه اکنون در شهرستان دماوند 112 شعب اخذ رأی فعال است، افزود: در این زمینه، 76 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی دماوند و 36 شعبه در بخش فرعی رودهن فعالیت دارد.

وی در خصوص حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: بر اساس رصدها و گزارش‌های رسیده از شعب اخذ رأی، خوشبختانه حضور مردم تاکنون باشکوه بوده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند یادآور شد: دو نامزد از مرحله نخست در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم راه‌یافته‌اند که از بین آنها، یک نفر به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
منبع: فارس
برچسب ها: رای گیری ، دماوند ، فعال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار