استاندار اصفهان عنوان کرد:
تابناک: استاندار اصفهان گفت: در شهرستان‌های سمیرم و شهرضا و دهاقان 195 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده و امیدواریم تا پایان رأی‌ریزی از این دو حوزه انتخابیه نمایندگانی خوب راهی مجلس شوند.
کد خبر: ۲۲۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 29 April 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، رسول زرگرپور صبح امروز پس از ورود و ادای احترام به شهدای شهرستان سمیرم از چند شعبه اخذ رأی بازدید و از نزدیک نحوه کار مجریان انتخاباتی را بازرسی کرد.

استاندار اصفهان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان اصفهان دو حوزه انتخابی سمیرم  و شهرضا و دهاقان هنوز تکلیف نماینده منتخب مشخص نشده و انتخابات به مرحله دوم رسیده است.

زرگرپور از حضور مردم در دور اول انتخابات تشکر کرد و افزود: در دور اول 94 درصد مردم در شهرستان سمیرم در انتخابات شرکت کردند و این در حالی است که مشارکت در استان اصفهان 60 درصد بود و این یک رکورد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم که این حضور در دور دوم نیز تداوم یابد و یک نماینده فعال از این منطقه راهی مجلس شود.

استاندار اصفهان در پاسخ به خبرنگار فارس در سمیرم در رابطه با آخرین وضعیت نماینده آخر حوزه انتخابیه اصفهان در مجلس دهم نیز بیان کرد: از 20 نماینده استان تکلیف 18 نماینده مشخص شده و در خصوص نفر پنجم حوزه انتخابیه اصفهان اختلاف‌نظر میان شورای نگهبان و وزارت کشور وجود دارد که امیدواریم این مشکل حل شود.

وی به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان و حوزه انتخابیه سمیرم اشاره کرد و گفت: در این شهرستان‌ها 195 شعبه اخذ رأی(63 شعبه در سمیرم و 132 شعبه در شهرضا و دهاقان) پیش‌بینی شده و امیدواریم تا پایان رأی‌ریزی از این دو حوزه انتخابیه نمایندگانی خوب راهی مجلس شوند و بساط انتخابات این دوره به سلامت جمع شود.

به گزارش فارس، قرار است پس از این استاندار اصفهان در شهرستان دهاقان و شهرضا نیز حضور یابد و از نزدیک فرایند برگزاری دور دوم انتخابات را مورد بررسی قرار دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار