کد خبر: ۲۲۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 30 April 2016


رئیس شورای شهر کرج گفت: متناسب‌سازی و استانداردکردن معابر شهری کرج در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه استانداردسازی معابر شهری در کرج در جمع خبرنگاران بر اهمیت اجرایی کردن طرح‌های متناسب‌سازی معابر شهری این کلانشهر تأکید کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه هم اکنون معابر شهری کرج با مشکلات متعددی رو به رو است که لازم است طرح‌های متناسب‌سازی معابر در اولویت مسئولان قرار گیرد.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: البته برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند همکاری و مشارکت تمام نهادهای مرتبط با متناسب‌سازی هستیم.

دادگو بیان داشت: یکی از مهمترین نیازهای اجرایی شدن طرح‌های متناسب‌سازی دیده شدن تردد معلولان در سطح شهر و معابر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون معلولان برای تردد در اکثر معابر شهری کرج با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند افزود: برای اجرایی کردن طرح‌های متناسب سازی باید نگاه ویژه‌ای را به معلولان داشته باشیم.

رئیس شورای شهر کرج گفت: توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش سطح خدمات و به روز کردن آنها یکی از مهمترین وظایف مسئولان است لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

دادگو تأکید کرد: رفع معضلات شهری کلانشهر کرج نیازمند نگاه جدی است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای ایجاد تحولات اساسی در سطح شهر لازم است تا مسیر خدمات رسانی‌ها را هموار کرده و با اجرایی کردن طرح‌های مختلف شهر را به سمت تحول و آبادانی بیشتر سوق دهیم.

رئیس شورای شهر کرج گفت: شهرداران در مناطق مختلف باید مشکلات و کمبودها را بررسی کرده و براساس نیازها خدمت‌رسانی کنند.

گفتنی است کارگاه استانداردسازی معابر شهری کرج به مدت دو روز ادامه دارد در این کارگاه دو روزه اساتید ژاپنی نیز حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار