با گذشت اولیای دم در گلپایگان
حكم قصاص قاتلی كه صبح روز شنبه در گلپایگان در آستانه اجرا بود با بخشش خانواده مقتول متوقف شد و او از پای چوبه دار پایین آورده شد.
کد خبر: ۲۲۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 30 April 2016
پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اعلام كرد: حكم قصاص قاتل 22 ساله ای كه چهار سال پیش با همدستی همسر فردی 23 ساله اقدام به قتل او كرده بود، بامداد امروز با حضور نیروهای انتظامی، مسئولان قضایی و اداری این شهرستان و مردم در شُرف اجرا بود.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در حین اجرای حكم با مذاكرات فراوان با خانواده مقتول و در لحظه آخر كه طناب اعدام در گردن قاتل آویخته شده بود، متهم از طرف اولیای دم مورد بخشش قرار گرفت و از پای چوبه دار پایین آمد.
وی اظهار كرد: به لطف خدا و اقدام خانواده مقتول، عملیات اجرای حكم در امنیت كامل و بدون هیچگونه مساله خاصی پایان یافت و مردم حاضر در صحنه با شادمانی محل را ترك كردند.
دادستان گلپایگان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: قاتل صبح امروز به پای چوبه دار رفت و طناب اعدام هم به گردنش آویخته شد اما با وساطت عده ای از مردم و معتمدین، خانواده مقتول او را بخشیدند و طناب دار از گردن قاتل باز شد.
نجفعلی علیان افزود: این حكم در میدانی در حومه شهر گلپایگان در حال اجرا بود كه با بخشش خانواده مقتول، قاتل از پای چوبه دار پایین كشیده شد.
وی اظهار كرد: حال كه حكم قصاص قاتل به اجرا درنیامده است، حكم وی به حبس تبدیل می شود.
گلپایگان با حدود 90 هزار نفر جمعیت در 180 كیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار