رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: فردی با تصرف ۹ هزار مترمربع از اراضی ملی از سوی کارآگاهان مبارزه با جرائم قضایی کلانشهر اراک شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۲۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 13 April 2015

سرهنگ رضا احمدی با اشاره به تصرف اراضی ملی توسط یک زمین‌خوار در اراک اظهار داشت: از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کلانشهر اراک پرونده‌ای در بحث زمین‌خواری اراضی ملی به بخش مبارزه با جرایم اقتصادی ارجاع و مورد بررسی کارآگاهان قرار گرفت.

 

وی افزود: با پیگیری و تلاش مضاعف کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی سوابق حاصله از پرونده متهم نشان از فعالیت‌های غیرقانونی وی به جزء در بخش زمین‌خواری داشت که با توجه به اقدام متهم در تصرف 2 هزار مترمربع از اراضی ملی و فروش آن به شخص حقوقی دیگر پیگیری‌های بیشتری برای به دست آوردن سوابق فرد متهم انجام گرفت.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهم، اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و حفر یک حلقه چاه کرده و همچنین سفره‌خانه‌ای به متراژ 5 هزار مترمربع دایر و آن را مکان تجمع ارازل و اوباش قرار داده که مکانی مناسب برای ارتکاب اعمال مجرمانه شده است.

 

احمدی با اشاره به اقدام مجرمانه متهم گفت: در تحقیقات تکمیلی توسط کارآگان سوابق کامل‌تری در اختیار مسئولان قرار گرفت چرا که متهم در محلی دیگر 2 هزار مترمربع از اراضی ملی را تصرف و در مجموع 9 هزار مترمربع از اراضی ملی را به شکل غیرقانونی تصرف کرده است.

 

وی افزود: ارزش تقریبی این 9 هزار مترمربع از اراضی ملی از سوی کارشناسان 2 میلیارد ریال تخمین زده شده که با تکمیل پرونده فرد متهم به مسئولان قضایی معرفی و مورد برخورد قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار