کد خبر: ۲۲۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 01 May 2016


رئیس‌ هیأت تنیس روی میز استان البرز از راهیابی دختران نوجوان البرزی به تیم ملی خبر داد.

علیرضا حجازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رشته تنیس روی میز از جمله رشته‌های ورزشی مورد استقبال و علاقه بسیار زیاد مردم است.

وی افزود: استان البرز در سال‌های گذشته ورزشکاران خوبی را در این رشته ورزشی تربیت و به کشور معرفی کرده و جایگاه خوبی در کشور داریم.

رئیس‌ هیأت تنیس روی میز استان البرز تصریح کرد: البته در مقاطعی نیز با افت روبه‌رو بودیم، به همین دلیل اولویت اصلی را بر روی سنین پایه متمرکز کرده و دستاوردهای خوبی در این زمینه داشتیم.

حجازیان گفت: سرمایه‌گذاری در سنین پایه و به ویژه مدارس از جمله اولویت‌های این هیأت بوده و تلاش می‌کنیم با همکاری جامعه ورزش تنیس روی میز استان البرز و کمک گرفتن از پیشکسوتان، بتوانیم جوانان مستعد را شناسایی و با آموزش آنها گامی در جهت توسعه این رشته ورزشی در البرز برداریم.

وی بیان داشت: خوشبختانه اقداماتی که تاکنون داشتیم، نتیجه بخش بوده و شاهد استقبال بیشتر نوجوانان و جوانان و به ویژه دختران نوجوان از برنامه‌های فوق هستیم.

رئیس‌ هیأت تنیس روی میز استان البرز افزود: به تازگی و در طول برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر تنیس روی میز دختران کشورمان، 2 نماینده به نام خانم‌ها مریم فرعی و مینا پورموسوی از استان البرز در این رقابت‌ها شرکت کردند.

حجازیان ادامه داد: در پایان رقابت‌های انتخابی، خانم‌ها فرعی و پورموسوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کرده و به طور مستقیم به عضویت تیم ملی کشورمان درآمدند.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با آمادگی کامل نمایندگان استان البرز در تیم ملی تنیس روی میز دختران، این دو ورزشکار البرزی نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشند.

مریم فرعی و مینا پورموسوی در پایان گفت: بر اساس برنامه‌ پیش‌بینی شده، تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز دختران ایران شهریور ماه سال جاری در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار