مراسم «زنگ انقلاب» در هشت هزار مدرسه استان فارس برگزار و «زنگ انقلاب» همزمان با لحظه ورود امام (ره) به کشور، به صورت نمادین توسط استاندار فارس در مدرسه انقلاب اسلامی نواخته شد.
کد خبر: ۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶ 01 February 2015

به گزارش شبستان، دکتر سید محمد احمدی، استاندار فارس امروز (12بهمن) در مراسم «زنگ انقلاب» که در مدرسه انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی برای پیروزی انقلاب تمام هستی خود را نثار کردند، گفت: روز 12 بهمن روز افتخارآمیز ورود امام (ره) به میهن را گرامی می دارم، در این روز شاهد ورود نور و روشنایی به کشور بودیم.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان امیدهای فردای ایران هستند، اظهار داشت: برای پیشرفت انفلاب اسلامی تلاش کردند.

نماینده دولت تدبیر و امید در فارس با یادآوری این مطلب که مردم به پای انقلاب فدا کاری کردند و در تمام عرصه های انقلاب حضور پرشکوه خود را حفظ کردند، اضافه کرد: دانش آموزان مدیران آینده کشورند.

دکتر احمدی با اشاره به اینکه هرچه دولت و کشور در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت سرمایه گذاری داشته باشد قطعا نتیجه ای جز پیشرفت، آبادانی و عزت کشور در پی نخواهد داشت، افزود: آموزش و پرورش رکن نظام است.

وی بر لزوم توجه دانش آموزان به علم آموزی تاکید و تصریح کرد: امروز در عرصه علم و فناوری در ردیف پنجمین کشورهای دنیا هستیم اما قبل از انقلاب در موزه علم و تکنولوژی دنیا هیچ آثاری از ایران نیود چرا که نمی خواستند ما رشد کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه بیش از 60 هزار مستشار خارجی کشور را مدیریت می کردند، تاکید کرد: دانش آموزان باید هدف گذاری کنند و تمایلات تحصیلی خود را در بالاترین سطح بدانند چرا که امروز عرصه علم آموزی وجود دارد و دانش آموزان ما باید تلاش خود را بیشتر کنند.

استاندار فارس افزود: دانش آموزان نباید اوقات خود را به بطالت بگذرانند و درسی که از اساتید فرا می گیرد ذخیره علمی شما داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 35 سال است که جنگ و تحریم به کشور فشار آورده است، گفت: اما این باعث نشد ولی در هیچ عرصه ای عقب نمانیم و تبادل علمی را انجام دهیم.

خاطر نشان می شود، مراسم «زنگ انقلاب» در هشت هزار مدرسه استان فارس برگزار و «زنگ انقلاب» همزمان با لحظه ورود امام (ره) به کشور، به صورت نمادین توسط استاندار فارس در مدرسه انقلاب اسلامی نواخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار