موج سواری روی آبروی افراد؛
تابناک: بعد از گذشت بیش از یک ماه از این جریان در حالی در روزهای اخیر رئیس جمهور برای نخستین بار به این تصمیم شورای نگهبان واکنش نشان داده بود، خبر رسید که عکس های مینو خالقی که برخی آنها را عامل ابطال آرای وی عنوان می‌کنند در فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی دست به دست می‌چرخد.
کد خبر: ۲۲۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 02 May 2016

به گزارش تابناک اصفهان، بعد از رد صلاحیت مینو خالقی از سوی شورای نگهبان و در واقع ابطال آرای وی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان، بازار گمانه زنی ها در خصوص چرایی این تصمیم از سوی برخی رسانه ها بالا گرفت.

هرچند ابطال آراء مینو خالقی از سوی شورای نگهبان صورت گرفت اما این شورا هیچ گاه علنا دلایل خود برای این اقدام را رسانه ای نکرد و تنها به ارسال نامه ای به استانداری اصفهان و وزارت کشور برای اعلام دلایل خود در ابطال آراء خالقی بسنده کرد.

حال بعد از گذشت بیش از یک ماه از این جریان در حالی در روزهای اخیر رئیس جمهور برای نخستین بار به این تصمیم شورای نگهبان واکنش نشان داده بود، خبر رسید که عکس های مینو خالقی که برخی آنها را عامل ابطال آرای وی عنوان می‌کنند در فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی دست به دست می‌چرخد.

مینو خالقی با صدور بیانیه ای انتساب این تصاویر به خود را تکذیب کرده است و خواستار رسیدگی مراجع ذی‌صلاح به این امر شده‌اند.

بیانیه مینو خالقی در پی انتشار تصاویری جعلی توسط افراد مجهول الهویه در فضای مجازی بدین شرح است:

یا ایها الذین آمنو اجتنبوا کثیراً مِن الظّن انّ بَعْضَ الظّنِ اثمٌ

در کمال تأسف افرادی بی هویت و منفعت طلب که در رسیدن به منافع و مطامع سیاسی خود تمامی اصول شرعی و قانونی را زیر پا می‌گذارند ؛ اقدام به انتشار تصاویر جعلی و انتساب بی شرمانه آن‌ها به اینجانب در فضای مجازی نموده‌اند ؛ بدین وسیله ضمن تکذیب شدید هرگونه ارتباط این تصاویر جعلی به خود ، از کلیه مراجع ذی‌صلاح تقاضا می‌نمایم در جهت حفظ شئون جامعه اسلامی و حق خود به عنوان زنی مسلمان و پایبند به اصول شریعت اسلامی با جدیت کامل با بر هم زنندگان امنیت روانی جامعه و مرتکبین جرم افترا در این زمینه برخورد نمایند.

ضمناً پی‌گیری قضایی این موضوع توسط اینجانب در حال انجام است.

قطعاً مرتکبین این اعمال شنیع باید خود را آماده پاسخگویی در محضر عدل الهی و سپس قانون و ملت نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار