برگزاری نخستین نمایشگاه لباس مدارس در جلسه شورای سیاستگذاری لباس مدارس تصویب شد.
کد خبر: ۲۲۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 02 May 2016
نخستین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه لباس مدارس با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و کارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیران موسسه مجری و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف معرفی طرح‌های مبتنی بر ضوابط آیین اجرایی مد و لباس و سند تحول وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر جنسیت، مقاطع تحصیلی، تنوع و بهره‌مندی از رنگ‌های مناسب، اصول روانشناختی و سایر فاکتورهای مربوط، توانمندی طراحان و تولیدکنندگان، آشنایی دست‌اندرکاران، شناخت نقاط قوت و ضعف و امکان دسترسی جدید به طرح‌های مناسب اسلامی و ایرانی در این حوزه برگزار خواهد شد.

به استناد بند 4 بخش «ب» ماده 7 آیین‌نامه اجرایی مقرر شد مقررات و آیین‌نامه‌های مورد نظر وزارت آموزش و پرورش در فراخوان این نمایشگاه رعایت شود و این وزارتخانه اقدامات لازم را برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات و آگاهی‌رسانی بین مخاطبان اعم از مدیران، معلمان، کارشناسان، دانش‌آموزان موسسات و همکاران تولیدکننده و در قالب بخشنامه به مدارس و ادارات آموزش و پرورش و سایر روش‌ها به اجرا درآورد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، نمایش سایر اقلام مانند کیف و کفش و لباس ورزشی و عرضه پارچه در نمایشگاه با تنوع رنگ از بخش‌های مختلف پیش‌بینی‌شده این نمایشگاه است. زمان و مکان این نمایشگاه نیز در آینده اعلام می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار