ایزدخواستی:
تابناک: دبیر کمیته گردشگری شهرداری اصفهان گفت: خط یک اتوبوس گردشگری در اصفهان فعال است و خط ۲ آن هم تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 13 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد ایزدخواستی اظهار داشت: خط یک اتوبوس گردشگری که با آغاز نوروز در اصفهان فعال شد پس از ۱۵ فروردین نیز پذیرای شهروندان است.

وی بیان داشت: خط یک گردشگری از روز یکشنبه تا روز جمعه از ساعت ۴ تا هشت شب با توقف در ایستگاه های تعیین شده، شهروندانی که تمایل به شناخت بیشتر شهر اصفهان و آگاهی از آثار تاریخی، مذهبی و جایگاه های تفریحی دارند، سوار و پس از ارائه توضیحات کامل، گردشگران اصفهانی در محل مورد نظر پیاده و با بازدید از آن مکان در ایستگاه مربوطه گردشگری ایستاده و سوار اتوبوس گردشگری بعدی می‌شود.

دبیر کمیته گردشگری شهرداری اصفهان اعلام کرد: هزینه هر بار سوار شدن در اتوبوس گردشگری ۲۰۰ تومان تعیین شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۶ ایستگاه گردشگری در خط یک تعریف شده است و بین ۱۰ تا ۲۰ اتوبوس فعال است.

ایزدخواستی بیان داشت: به طور قطع با اتمام ایام نوروز از تعداد گردشگران کاسته شد اما به دلیل اینکه یک حرکت نو و جدید است نیاز به صرف زمان است.

وی با اشاره به اینکه خط یک اتوبوس گردشگری از مرکز شهر گذر می کند و در این مسیر بیشتر آثار تاریخی و مذهبی به چشم می خورد، اظهار داشت: با راه اندازی خط ۲ گردشگری و گذر از ناژوان و صفه اصفهان گردشگری تفریحی هم در کنار گردشگری مذهبی و تاریخی فعال می شود.

دبیر کمیته گردشگری شهرداری اصفهان اعلام کرد: در صورت موفقیت در زمینه گردشگری شهری، امکان اینکه اتوبوس گردشگری را نیز در روستاهای گردشگری راه اندازی کنیم، قوی است.

وی با اشاره به اینکه در هر اتوبوس گردشگری دو نفر به عنوان لیدر مستقر هستند و بسته های فرهنگی و گردشگری را بین افراد توزیع می کنند، گفت: در طرح گردشگری شهری با تیم های مختلف لیدری فعالیت می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار