مدیر اداره آموزش و پرورش تویسرکان گفت: توجه عملی به نقش آفرینی پر رنگ زنان در عرصه های مختلف جامعه، یک سرمایه گذاری فرهنگی در مسیر رشد و توسعه آینده کشور است.
کد خبر: ۲۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 14 April 2015

مدیر اداره آموزش و پرورش تویسرکان گفت: توجه عملی به نقش آفرینی پر رنگ زنان در عرصه های مختلف جامعه، یک سرمایه گذاری فرهنگی در مسیر رشد و توسعه آینده کشور است.

به گزارش ایرنا ؛جواد اسدبیگی در آیین تجلیل از کارمندان زن اداره آموزش و پرورش تویسرکان افزود: در نظام اسلامی، بانوان به عنوان نیمی ازنیروی های انسانی و پیکره فعال جامعه از جایگاه اثر گذاری در جهت دهی به روند رشد و تعالی اجتماع برخوردارند و همانند مردان حقوق و وظایف گسترده ای در این زمینه دارند.

وی اذعان کرد: نگاه غیر ابزاری و منطقی به نقش بانوان در روند تعلیم و تربیت جامعه موجب می شود تا به دور از شعارگرایی و برای ایجاد بازدهی بالای فرهنگی و تربیتی، جایگاه بانوان فعال را مورد تجلیل قرار داد.

اسدبیگی نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی را راهکاری اثر گذار و متعالی برای هدف بخشی به زندگی مردان و زنان در شرایط مختلف دانست و تاکید کرد: تجلیل از بانوان نقش آفرین در عرصه های مختلف اجرایی و مدیریتی در حقیقت اذعان بر اثر گذاری بی بدیل این قشر از اجتماع در مسیر توسعه به شمار می رود.

وی ادامه داد: همه ابعاد زندگی و شخصیتی حضرت زهرا(س) نظیر عفاف و حجاب، تلاش و فعالیت های آگاهانه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و پرهیز از تجمل گرایی غیر ضروری می تواند منشا بروز برکات فراوان در جامعه زنان و مجموعه اجتماع باشد.

در پایان این آیین با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از زنان شاغل در آموزش و پرورش تویسرکان تجلیل شد.

21 فروردین ماه مصادف با 20 جمادی الثانی و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س)، روز زن نامگذاری شده است.

تویسرکان با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار