معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل نرخ خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان را هر كيلو ۱۲ هزار و ۷۰۵ ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 04 May 2016

به گزارشخبرگزاری مهربه نقل از جهاد کشاورزی استان اردبیل، میرجمال‌الدین پورپیغمبر ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی خرید گندم از کشاورزان استان اردبیل افزود: امسال نيز گندم توليدی كشاورزان به صورت تضمينی از سوی مراكز خريد دولتی به قيمت مصوب هر كيلو ۱۲ هزار و ۷۰۵ ريال خريداری خواهد شد.

وی با اشاره به احتساب چهار درصد افت مفيد و دو درصد افت غير مفيد در خرید گندم زارعان متذکر شد: مقرر شده خريد گندم تضمينی مستقيما از كشاورزان صورت گیرد و براین اساس هرگونه عوامل واسطه و دلال حذف شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: در این زمینه لازم است تمامی گندمکاران این استان به مراكز جهاد كشاورزی منطقه خود مراجعه و اطلاعات توليد و مساحت زمين و كد ملی خود را ثبت کنند تا در زمان فروش گندم توليدی خود با مشكل مواجه نشوند.

وی از معرفی بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل در برنامه خريد گندم تضمينی امسال خبر داد و متذکر شد: این بانک مسئوليت پرداخت بهای گندم خريداري شده را به عهده خواهد داشت، لذا به همراه داشتن كدملی و شماره مهر كارت بانك كشاورزی در مراكز خريد براي تمامی كشاورزان گندمكار ضروری است.

پورپیغمبر با تاکید بر اینکه بهای تمامی گندم های تحويلی از سوی زارعان استان اردبیل به مراكز خريد را بانك كشاورزی پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: در این خصوص بهای گندم های تحويلی ارتباطی به بدهی معوقات كشاورزان نخواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار