فرمانده انتظامی استان هرمزگان از هلاکت ۲ شرور و راهزن مسلح و دستگیری ۲۱ اخلالگر نظم عمومی در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 06 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برقراری نظم ،امنیت و آرامش در سطح استان مأموران انتظامی شهرستان رودان با انجام کار اطلاعاتی و اشراف بر محورهای مواصلاتی شب گذشته در پی اطلاع از حضور تعدادی  اشرار و سارق مسلح در ارتفاعات و پشت کوه های روستای اسلام آباد و اخاذی از اتباع غیرمجاز و ایجاد رعب و وحشت در منطقه، موضوع رابه صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: مأموران پس از حضور در محل و گشت زنی نامحسوس در منطقه، اشرار راشناسایی که آنان با رؤیت مأموران اقدام به تیراندازی  به سمت مأموران کردند که در یک عملیات ضربتی دو نفر از اشرار و راهزنان مسلح ۲۸ و ۲۹ ساله که سوابق متعدد راهبندی و راهزنی مسلحانه از عابران در محورهای مواصلاتی و تیراندازی در سطح شهرستان رودان  را داشتند به هلاکت رسیدند.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: در بازرسی از محل درگیری اشرار مسلح با مأموران،دو قبضه اسلحه جنگی ،مقادیر زیادی فشنگ و بک تیغه خشاب حاوی ۳۰ تیرجنگی کشف و اجساد اشرار و راهزنان مسلح  جهت سیر مراحل قانونی به بیمارستان  رودان منتقل شدند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد:همچنین مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس طی یک عملیات دیگر شب گذشته،در ادامه طرح های پاکسازی مناطق آلوده از حیث اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی ۲۱ اخلالگر نظم عمومی و سارق به عنف که سوابق متعدد مزاحمت و رعب و وحشت دارند را دستگیر کردند.
 
سردار ملکی ادامه داد: ۱۱نفر از این دستگیر شدگان باند اشرار بودند که که با وارد شدن به یکی از روستاهای اطراف بندرعباس در بین مردم موجب ایجاد رعب و وحشت شده بودند که ۵دستگاه خودرو متعلق به آنان توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در استان، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه و غیرقانونی توسط  افراد معلوم الحال و قانون گریز در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰، اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار