مسئول مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش باران سطح همه جاده هاي اصلي و فرعي اين استان را لغزنده كرده است.
کد خبر: ۲۲۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 06 May 2016
مسعود خوشكام روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به اينكه بارش باران با وزش باد شديد همراه شده است سطح آزاده راه هاي زنجان - تبريز ، زنجان - قزوين، جاده هاي زنجان - بيجار و زنجان - دندي و ساير محورهاي اصلي و فرعي استان زنجان لغزنده است.

وي تاكيد كرد: مه غليظ هم اكنون جاده هاي زنجان – طارم و زنجان – تهم چورزق را با كاهش ديد افقي همراه كرده است.

مسئول مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: با توجه به ناپايداري هاي جوي در برخي از جاده هاي اين استان بارش باران به صورت رگباري است.

خوشكام از رانندگان عبوري از مسيرهاي ارتباطي استان زنجان خواست با رعايت سرعت مطمئنه و رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي به مسير خود ادامه دهند.

مسئول مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: رانندگان عبوري از محورهاي مواصلاتي استان زنجان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشكل و اطلاع از وضعيت راه‌ها از طريق سامانه پيامكي 1000241141 و يا با شماره تلفن‌هاي 1816، 33772027 تماس برقرار كنند.

خوشكام خاطرنشان كرد: رانندگاني كه در مسير زنجان - تهم - چورزق در تردد هستند در صورت مشاهده هرگونه ريزش كوه مورد را با شماره و سامانه بيان شده گزارش دهند.

استان زنجان داراي 28 راهدارخانه و 15 گردنه اصلي و استراتژيك است كه در مواقع اضطراري و مساعد نبودن شرايط جوي اكيپ‌هاي راهداري در اين مسيرها مستقر مي شوند. 

اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان حدود پنج هزار و 600 كيلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه هاي اصلي، فرعي دارد كه از اين ميزان چهار هزار كيلومتر راه روستايي و 10 هزار و 400 كيلومتر نيز راه هم سنگ دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار