معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:
معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: توجه به آموزش و مفاهیم قرآنی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 07 May 2016
محمود عباسی ظهر شنبه در تجلیل از معلمان ناحیه یک، در محل آموزش و پرورش ناحیه یک استان زنجان به فعالیت های قرآنی در مدارس استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: برنامه های خوبی در بخش قرآنی در مدارس استان زنجان اجرا می شود و استقبال دانش آموزان از فعالیت های قرآنی بسیار مطلوب است.

معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: توجه به آموزش و مفاهیم قرآنی باعث کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها در جامعه می شود.

عباسی گفت: طی سالجاری برنامه های قرآنی در مدارس استان زنجان توسعه می یابد و برنامه ریزی لازم برای تحقق این امر صورت گرفته است.

وی از تحصیل بیش از ۱۷۵ هزار دانش آموز در استان زنجان خبر دادو افزود: بیش از ۱۵ هزار معلم تعلیم و تربیت این دانش آموزان را بر عهده دارند. 

معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به اجرای طرح امین در مدارس استان زنجان اشاره کرد و افزود: طرح امین در مدارس استان به‌صورت فعالیت روحانیان در راستای برنامه‌های پرورشی دانش‌آموزان انجام می‌شود.

عیاسی اظهار داشت: طرح امین باهدف تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بر اساس تعالیم اسلامی و پاسخ‌گویی به شبهات و سؤالات شرعی و همچنین ارائه مشاوره مذهبی برای دانش‌آموزان، اولیا، معلمان و مدیران اجرا می‌شود.

عباسی تصریح کرد: طرح امین در ۲۴ مدرسه استان زنجان اجرا شده است و این طرح در مدارس مقاطع متوسطه دختران و پسران در حال اجرا است و با توجه به بازخوردهای اجرای طرح امین این طرح توسعه خواهد یافت. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار