کد خبر: ۲۲۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 08 May 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر ضرورت توسعه فضاهای آموزشی در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز آموزش و پرورش البرز کمبود فضاهای آموزشی در این استان است.

وی ادامه داد: در این راستا باید توجه ویژه و اساسی به رشد و توسعه فضاهای آموزشی داشته باشیم و استان البرز را نیز بیش از استان‌های دیگر مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی در این استان که متأثر از رشد فزاینده جمعیت در این استان است لذا باید تمهیدات اساسی برای رفع مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در این استان انجام شود.

ساکی با اعلام اینکه علاوه بر رشد فضاهای آموزشی باید بسترهای فعالیت دانش‌آموزان و معلمان را در انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در مدارس دو چندان کنیم افزود: توجه به ارتقای علم و دانش، ‌دانش‌آموزان در سایه تحقیق و پژوهش میسر است و می‌تواند گامی مهم در جهت ارتقای تعلیم و تربیت و رشد دانش‌آموزان محسوب شود.

وی ادامه داد: ما در استان البرز دانش‌آموزان نخبه‌ای داریم که با توجه به تمام کمبودها اما در المپیادهای مختلف آموزش و پرورش صاحب نام شده‌اند و افتخارات بزرگی را برای این استان کسب کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود ضمن تجلیل از مقام شامخ معلمان گفت: معلمان در سنگر علم و دانش تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهند که غیرقابل توصیف است لذا با رفع مشکلات دغدغه‌های آنان باید مسیر فعالیت‌های آنان را بیشتر کرد.

دراین مراسم از معلمان نمونه استانی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار