با تلاش اداره زیباسازی، عملیات مرمت و بازسازی تندیس ها و مجسمه های سطح منطقه 10 با نصب المان شهدا در ضلع شمالی بوستان شهدا آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 09 May 2016
مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به ضرورت ساماندهی مجسمه های سطح منطقه گفت: در سال هاي اخير، انجام مطالعات بنيادين درخصوص پيرايش شهري گسترش قابل ملاحظه‌اي يافته و ضرورت رفع ناهنجاري‌ها و اغتشاشات در سيما و منظر شهري كه هويت و زيبايي فضاهاي عمومي را مورد تهديد قرار داده، مورد توجه قرار گرفته است همچنین كثرت و تنوع عناصر و المان‌هاي ناهماهنگ با فضاهاي شهري، محيطي ناهماهنگ و ناسازگار با محيط پيراموني ایجاد کرده و احساس تعلق شهروندان و پايداري عرصه‌هاي عمومي را به مخاطره انداخته است، لذا اين مهم نياز به نقش پیرایش شهری و مرمت و نگهداری  المان های شهری را دو چندان کرده است.

وی افزود: با تلاش اداره زیباسازی عملیات مرمت و بازسازی تندیس های نصب شده در سطح معابر و بوستان های منطقه 10 آغاز شد و طی آن با توجه به نقش و جایگاه والای شهدا، نصب المان شهدا در برنامه کاری اداره زیباسازی قرار گرفت و همچنین مرمت و پتینه کاری المان سرو در ضلع جنوبی پارک انجام شد.

زنگنه فر هدف از انجام این طرح را جلب رضایت شهروندان محترم برشمرد و تصریح کرد: عملیات مرمت و پتینه و رنگ آمیزی تا پایان سال جاری بر روی تمامی تندیس های سطح منطقه اجرا خواهد شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار