کارشناس هواشناسی استان قم گفت: طبق اخطاریه هواشناسی قم امروز احتمال بارش شدید باران و درارتفاعات استان پیش بینی می شود که با جاری شدن روان آب در حوالی شهر همراه خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 10 May 2016
به گزارش تابناک قم، سعید اسماعیلی با اشاره به اخطاریه هواشناسی در خصوص بارش باران در سطح استان قم و احتمال جاری شدن روان آب در حوالی قم عنوان کرد: امروز در مناطق مرتفع بارش باران پیش بینی شده است که اگر چه ممکن است شهر قم را در بر نگیرد اما احتمال روان آب تا حوالی قم وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: این بارش باران که اواخر امشب آغاز می شود بیشتر شهرهای کهک و دستجرد را تحت پوشش قرار می دهد.

وی در مورد وضعیت هوای امروز قم خاطرنشان کرد: هوای سه شنبه کمی ابری است که در عصر بر میزان ابرها افزوده خواهد شد همچنین وزش باد شدید با سرعت 54 تا 72 کیلومتر به همراه گرد و خاک گزارش شده است.

اسماعیلی اظهار کرد: طبق گزارش هواشناسی این وضعیت جوی تا روز جمعه تداوم دارد و در چند روز پایانی هفته رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی گفت: دمای هوای قم امروز در بالترین میزان 32 و در کمترین 17 درجه سانتی گراد است که با کاهش دمای هوای فردا به 29 و 16 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: دمای هوای قم در روز پنج شنبه به 31 درجه سانتی گراد خواهد رسید که افزایش دما را در انتهای هفته خواهیم داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار