کد خبر: ۲۲۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 11 May 2016
تابناک گیلان - استان‌ها > گیلان - دکتر محمد علی ثابت قدم با قدردانی از حضور کم نظیر استاد شهرداد روحانی در رشت گفت: گیلان نیازی به برخی از موضوعات حجیم سرمایه گذاری ندارد زیرا بهترین کالای اقتصادی گیلان هنر این استان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از واحد خبر ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری رشت؛ در پی حضور شهرداد روحانی موسیقیدان، آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی در رشت و نشست وی با اصحاب رسانه در سالن رحم دل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء نشان شهروند افتخاری رشت از سوی دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت به وی اهداء شد.
دکتر محمد علی ثابت قدم با قدردانی از حضور کم نظیر استاد شهرداد روحانی در رشت گفت: گیلان نیازی به برخی از موضوعات حجیم سرمایه گذاری ندارد زیرا بهترین کالای اقتصادی گیلان هنر این استان است.

شهردار رشت با بیان اینکه هنر در ذات گیلانیان است افزود: استراتژی ما در مدیریت شهری این است که به واسطه اقتصاد فرهنگ و هنر و ساماندهی این دومقوله مهم علاوه بر کاهش هزینه ها، ایجاد اشتغال و درآمدزایی را در کنار برند سازی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: آمادگی داریم تا در کنار همه کسانی که دغدغه فرهنگی و هنری دارند فضای مناسب و بستر لازم را برای توسعه هر چه بیشتر فرهنگ و هنر گیلان بویژه شهر رشت فراهم نماییم.

لازم به ذکر است این نشست به همت اداره کل ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد و دو برنامه اجرای موسیقی در رشت نیز از سوی استاد شهرداد روحانی انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار