روز گذشته، یگان‌های تابعه پلیس با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود طرح‌های پیشگیرانه را با هدف ارتقای احساس امنیت در شهرستان اسدآباد اجرا کردند.
کد خبر: ۲۲۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 11 May 2016
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف خودروی سواری زانتیا با 33 میلیون ریال خلافی خبر داد.

اسماعیل جمشیدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: روز گذشته، یگان‌های تابعه پلیس با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود طرح‌های پیشگیرانه را با هدف ارتقای احساس امنیت در شهرستان اسدآباد اجرا کردند.

وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح‌های مربوطه گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان به همراه سایر یگان‌های اجرایی، با هدف اجرای قانون، طرح شناسایی و توقیف وسایل نقلیه مزاحم، متخلف و همچنین خودروهای با تخلف بالای 10 میلیون ریال را اجرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: پلیس ضمن استقرار در مرکز و میادین اصلی شهر و پوشش دادن مناطق حاشیه‌ای، موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری زانتیا را با 33 میلیون ریال خلافی متوقف و به پارکینگ منتقل کنند.

وی گفت: در این طرح تعداد 10 دستگاه خودروی وانت پیکان میوه‎فروش که با تردد در سطح شهر اقدام به ایجاد ترافیک، مزاحمت و سد معبر می‎کردند، ضمن اعمال قانون، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

جمشیدی ضمن تأکید بر اینکه پلیس در اجرای قانون با متخلفان چشمپوشی نخواهد کرد، خواستار توجه رانندگان به ویژه راکبان موتورسیکلت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار