شهردار اصفهان گفت: برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در اصفهان روند گفتمان جدید دانش‌محوری در شهر را ارتقا می‌دهد.
کد خبر: ۲۲۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 12 May 2016

مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به برگزاری دوازدهمین «جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی» اظهار کرد: اصفهان از دیرباز کانون علم، فرهنگ و هنر بوده و نام این جشنواره از فردی الهام گرفته شده که حق بزرگی بر گردن شکوه علمی، فرهنگی و هنری اصفهان در عصر صفوی داشته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز چشم‌انداز شهر و شهرداری اصفهان در برنامه 50 ساله رسیدن به شهری دانش‌محور است، ادامه داد: قرار است گذشته پرافتخار اصفهان با استفاده از دیپلماسی فعال شهری و علمی و فناوری تکرار شود.

شهردار اصفهان بیان کرد: برگزاری جشنواره‌ ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در اصفهان روند گفتمان جدید دانش‌محوری در شهر را ارتقا می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقدمات حضور و بروز کریدور علم و فناوری منطقه در شهر اصفهان فراهم شده است، افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نخستین مرکز موسس رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور بوده که هم‌اکنون بیش از 450 شرکت و موسسه دانش‌بنیان در آن فعالیت دارند.

جمالی‌نژاد، اصفهان را در تمام ابعاد مذهبی، فرهنگی، تاریخی و علمی غنی دانست و گفت: 12 دوره برگزاری جشنواره بزرگ و کشوری همچون جشنواره شیخ‌بهایی گواهی بر این مدعاست که اصفهان همواره بر گفتمان دانش‌محوری تاکید داشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار