عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به رغم تذکرات متعدد در خصوص مشکلات غرب اصفهانی متاسفانه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
کد خبر: ۲۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 14 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، علیرضا نصراصفهانی  با اشاره به اینکه در فصل بهار قرار داریم، اظهار کرد: با توجه به فصل بهار و تابستان و فراوانی رفت و آمد در منطقه ناژوان مسئله ورودی ناژوان از سمت غرب و محلات به ویژه محله نصر‌آباد مشکلات عدیده‌ای برای شهروندانی که قصد عبور دارند، ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین این موضوع مشکلات بسیاری را برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است که این مشکلات باید ساماندهی شود.
نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بار‌ها و بارها و چند سالی است که تذکرات لازم در این زمینه ارائه شده که متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: از شهردار اصفهان و دیگر مسئولان مربوطه درخواست می‌کنیم در راستای رفع مشکلات ساکنان منطقه و شهروندان نسبت به ایجاد مسیری مناسب به منظور دسترسی به پارک ناژوان و امکانات تفریحی ایجاد شده در آن اقدام کنند.
نصراصفهانی به مشکلات ایجاد شده در این منطقه اشاره و اضافه کرد: امنیت مردم در آن منطقه به مخاطره افتاده است و آلودگی‌های صوتی متصاعد از وسایل نقلیه عبوری نیز از مشکلات ایجاد شده در این منطقه محسوب می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار