مدیرعامل خیریه حضرت ابالفضل (ع):
تابناک: مدیرعامل خیریه حضرت ابالفضل (ع) گفت: چنانچه کارآفرینی پشتوانه علمی داشته باشد می‌تواند در زندگی اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۲۲۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 14 May 2016
احمد فامیل دردشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در حاشیه دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با اشاره به اینکه کارآفرینی که پشتوانه علمی داشته باشد می‌تواند در زندگی اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد، اضافه کرد: باید توجه داشت که کارآفرینان نباید در نگاه اول به دنبال پول باشند بلکه باید به گونه‌ای رفتار کند که ثروت به دنبال آنها بدود.

وی با تاکید بر اینکه تنها با ثروت نمی‌توان کارآفرینی تاثیرگذار ایجاد کرد، ادامه داد: باید توجه داشت که پروژه‌های زیادی در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده‌اند که به دلیل دارا نبودن پشتوانه علمی علی رغم هزینه‌های کلان به مزین خورده و موفق نبودند.

مدیرعامل خیریه حضرت ابالفضل (ع) به اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر در حوزه بیماران کلیوی اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت که با کارآفرینی‌های صورت گرفته چند سال اخیر امروز دیگر هیچ بیماری به دلیل بی پولی در صف انتظار درمان نمی‌ماند و این را می‌وان به نوعی تاثیر کارافرینی با پشتوانه علمی تلقی کرد.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :