معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:
تابناک: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ایجاد اکوسیستم زیست بوم کارآفرینی هدف اصلی جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی است.
کد خبر: ۲۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 14 May 2016

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، سورنا ستاری شامگاه شنبه در آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با اشاره به اینکه این جشنواره از ابتدا تاکنون هر ساله نوآوری‌هایی داشته است، اظهار داشت: از این رو از سال گذشته تاکنون اضافه شدن الميياد طرح كسب و كار دانشجويی و بخش شناسايی فرصت‌های سرمايه‌گذاری به بخش‌های رقابتی از اتفاقات جدید و تاثرگذار بوده است.

وی ایجاد اکوسیستم زیست بوم کارآفرینی را هدف اصلی جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی عنوان کرد و گفت: در این زیست‌بوم پیمایش مسیر موفقیت بر عهده خود ماست و برای پیشرفت نباید به کمک‌های دولتی دل خوش کنیم چرا که خود ما سیمرغ هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود: تا زمانی که فکر کنیم سرمایه نه در جیب ما بلکه در فکر هر انسانی است رسیدن به قله موفقیت هموار و نزدیک است.

وحید احمدی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در ادامه این آئین با اشاره به اینکه در سال 81 و با برگزاری نخستین جشنواره شیخ بهایی کمتر کسی رسیدن به چنین ظرفیتی را پیش‌بینی می‌کرد، ادامه داد: این جشنواره با برنامه و حرکت صحیح و هدفمند چرخه تولید علم و ثروت را تکمیل کرد و در طول این دوازده سال هر سال شاهد برنامه‌های جدیدی برای جشنواره بودیم.

وی به برگزاری فضای نشا در جشنواره دوازدهم و فراهم سازی فضای مذاکره میان سرمایه‌گذار و فن‌آفرینان، ابراز داشت: باید قدردان دست‌اندرکاران این جشنواره ملی در شهرک علمی تحقیقایت اصفهان باشیم و تلاش کنیم که هر سال این جشنواره‌ به اندازه‌ای رشد کند که به زودی شاهد برگزاری این جشنواره به شکل بین‌المللی باشیم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :