تابناک: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشان گفت: یکی از نشانه‌های درست ولایتمداری انجام درست وظیفه‌ای است که بر عهده افراد گذاشته شده است.
کد خبر: ۲۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 14 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایسنا- منطقه اصفهان، حمیدرضا مومنیان در مراسم تجلیل از غلامرضا محمدی بخشدار سابق و معارفه سید حسین رضوی به عنوان بخشدار برزک در دانشگاه پیام نور شهر برزک تصریح کرد: همان‌گونه که عقب افتادن از مقام معظم رهبری آسیب است، پیشی گرفتن از ایشان نیز کشور را دچار آسیب جبران ناپذیر می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه اختلاف آتش فرصت سوز توسعه هر منطقه و شهر است و کارهای و اقدامات خوب در فضای دارای امنیت و آرامش محقق می‌شود اضافه کرد: حفظ حرمت جایگاه‌ها با اهمیت است و همچنین باید از اختلاف و تنش پرهیز کرد، چرا که هرجا اختلاف است هزینه آن از جیب مردم پرداخت می‌شود.

وی حفظ طبیعت بکر و بالنده برزک را وظیفه تک تک مردم و مسئولان دانست و یادآور شد: در کنار حفاظت از محیط زیست باید مطالبات مردم مورد توجه قرار گرفته تا شاهد توسعه روزافزون منطقه باشیم.

مومنیان با بیان اینکه نیکویی می‌رود و نیکویی می‌آید، گفت: مسئولیت عرصه‌ای است که باید آن را به نحو احسن به سرانجام برسانیم. کارهای بزرگ رقم خورده است. افتخاراتی آفریده شده است و باید در حفظ و اصلاح و افزایش آن همه باهم تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: باز بیش از هرچیز باید حرمت‌ها را پاس داریم. شأن و جایگاه خود را به عنوان یک مسلمان مورد توجه جدی قرار دهیم چون هرگونه عمل ما را به نام اسلام تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دنیای ارتباطات باعث شده دسترسی به اطلاعات سهل الوصول شود، اظهار کرد: با وجود رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و اینترنت بیش از پیش مواظب گفتار و اعمال و رفتار خود باشیم.

بخشدار برزک نیز در این مراسم گفت: وظیفه بخشداری کار اجرایی نیست. بخشداری نهادی است که وظیفه سیاستگزاری، حمایت، هدایت، هماهنگی و نظارت را به عهده دارد و تمام کوشش خود را در این 5 محور به کار خواهیم گرفت.

سید حسین رضوی تأکید کرد: هرکسی باید مسئولیت خود را منطبق بر ضوابط و قانون، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها بشناسد و به بهترین نحو به آن عمل کند و این بدان معنی نیست که به دیگر حوزه‌ها ورود پیدا نخواهیم کرد، بلکه تلاش خواهیم کرد به کمک هم و درچارچوب قانون برای پیشرفت منطقه و بخش تمام توان خود را به کار گیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :