بزرگترین وقف شهرستان جغتای در سال 95 با نیت تامین هرینه های طلاب و حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان جغتای به ثبت رسید.
کد خبر: ۲۳۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 15 May 2016

به گزارش تابناك رضوی، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جغتای از ثبت بزرگترین وقف جدید در شهرستان جغتای خبر داد و گفت: تعداد وقف های جدید این شهرستان از ابتدای سال تاکنون به 19 وقف رسید.

وی ادامه داد: نیکوکار خیراندیش حسین علی محمدی خواه، فرهنگی بازنشسته 2 هکتار باغ پسته شامل 1400 درخت پسته 4ساله که به سیستم آبیاری قطره‌ای مجهز می‌باشد را به انضمام 2ساعت آب چاه عمیق به ارزش 6میلیارد ریال وقف حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرد.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جغتای افزود: در وقف نامه نیت های نشر معارف دینی ، حفظ و ترویج قرآن کریم، برگزاری مراسمات مذهبی و امورات مربوط به طلاب و حوزه علمیه شهرستان جغتای آمده است.

محمدیان گفت: در شرایط فعلی که اسلام مورد هجمه قرار گرفته است؛ فعالیت های حوزه علمیه در مقابله با اسلام ستیزی ها یک نیاز مبرم می باشد و امروز تنها با منبر نمی توان به مقابله با جنگ دشمن رفت در حالی که دشمنان اسلام تبلیغات خود را به فضای مجازی و اینترنت برده اند.

وی بيان كرد: یک طلبه باید به روز و با شرایط اجتماعی جامعه خود آشنایی کامل داشته و با مطالعه کافی به مقابله با شبهات و هجمه های دشمنان برود .

محمدیان در پايان خاطرنشان كرد: هر چه حوزه های علمیه ریشه دارتر باشد، در تربیت سربازان و سرداران امام زمان(عج) موفق تر هستیم و یکی از راه های تقویت حوزه های علمیه پشتوانه اقتصادی موقوفات است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار