غلامرضا ترک‌زاده در بازدید از پروژه درحال احداث راه اهرم به فراشبند درحوزه جغرافیایی شهرستان تنگستان اظهار داشت: این محور استان بوشهر را به فارس متصل می‌کند.
کد خبر: ۲۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 14 April 2015
تابناک بوشهر - فرماندار تنگستان گفت: ۲۳ کیلومتر پروژه محور اهرم تنگستان به فراشبند فارس در شهرستان تنگستان قرار دارد که برای این پروژه ۴۰ میلیارد مصوب شده و تاکنون ۹۵ درصد آن تخصیص یافته است.

 غلامرضا ترک‌زاده در بازدید از پروژه درحال احداث راه اهرم به فراشبند درحوزه جغرافیایی شهرستان تنگستان اظهار داشت: این محور استان بوشهر را به فارس متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی اپروژه محور اهرم به فراشبند درشهریورماه سال گذشته آغاز شد تصریح کرد: طول مسیر کامل این پروژه در محور جغرافیایی این شهرستان 23 کیلومتر است که شش کیلومتر آن اجرایی شده است.

فرماندار تنگستان افزود: سرعت عمل و کیفیت کاردراین پروژه بسیارخوب است به‌طوریکه با احداث 13 دستگاه پل وانجام عملیات توسعه، تعریض و آسفالت آن در 3 کیلومترنخست آن، ان‌شاء الله درآغاز اردیبهشت امسال مورد بهره برداری قرارمی‌گیرد.

ترک‌زاده افزود:سه کیلومتر ادامه کار نیزکه منتهی به مسیرصعب العبور کوهستانی و رودخانه‌ای هست که امیدواریم درشهریور امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه 95 درصد اعتبارات پروژه اهرم به فراشبند تخصیص یافه گفت: 23 کیلومتر پروژه محور اهرم تنگستان به فراشبند فارس در شهرستان تنگستان قرار دارد که برای این پروژه 40 میلیارد مصوب شده و تاکنون 95 درصد آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: طول مسیر کامل تا جغرافیایی این شهرستان 23 کیلومتر است که به‌صورت تدریجی و متناسب با اعتبارات ابلاغی  طی دوره سه سال محقق می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار