شهردار منطقه 4 تهران گفت: فاز دوم مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان در فضایی به مساحت 6.5 هکتار با سرعت در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان بندی شده تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۳۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 16 May 2016
سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 با اعلام این خبر گفت: در فاز نخست این مجموعه تفریحی و گردشگری که مساحت آن 16 هکتار است و محدوده دشتچر نام دارد، بیش از 7000 قطعه پرنده جمع آوری شده است.در فازدوم این پروژه نیز پرندگان آبچر با محدودیت پرواز به این مجموعه بی نظیر اضافه خواهد شد.

وی افزود: بخش مهم و قابل توجهي از فاز دوم اين پروژه مربوط به ستون و كابل و تورهاي در نظر گرفته شده براي سقف فضاي پرندگان است و فضاي مربوط به پرندگان آبچر با فنس و توري با ارتفاعي حدود 50 متر پوشيده می شود و پرندگان به صورت آزاد در اين محدوده پرواز می كنند.

بهاری افزود: در حال حاضر عملیات نصب كابل و توري‌هاي محدوده پرندگان آغاز شده است و طبق برنامه زمانبندی به همراه نصب تور تا پايان سال 1395 به بهره‌برداري عموم خواهد رسید.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: در ساخت این پروژه از محصولات داخل کشور استفاده شده است و ارتفاع سازه های مقاوم داخلی بکار رفته در این پروژه ملی، 35 الی 50 متر است و با 12 ستون اصلی در حال نصب است.

وی خاطر نشان کرد: تنها محصول وارداتی این پروژه مربوط به فاز 2 و توری ها بوده و توسط مهندسان داخلی نصب می شود.

به گفته شهردار منطقه 4 تهران؛ با تکمیل فاز دوم، پروژه 22 هکتاری باغ پرندگان به طور کامل تکمیل شده و ان شاءالله تا پایان سال جاری این پروژه ملی به روی مردم بازگشایی خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار