کد خبر: ۲۳۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 16 May 2016


فرماندار کرج با تأکید بر اینکه شورای شهر کرج بر کسب درآمدهای پایدار شهرداری برنامه ریزی داشته باشد، گفت: شورای شهر و شهرداری در پروژه‌های نیمه تمام عمرانی دولتی مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، محمدتقی ایرانی اظهار داشت: شورای شهر کرج باید برای سرعت بخشیدن به روند توسعه در این کلانشهر، تنها به اعتبارات شهرداری تکیه نداشته و به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری باشد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت‌هایی که درآمد پایدار ایجاد کند، بهترین مسیر برای سرعت بخشیدن به توسعه شهری است.

فرماندار کرج اضافه کرد: مشارکت در اجرای طرح‌های عمرانی نیمه تمام، با اولویت طرح‌هایی که مورد نیاز شهروندان است، نظیر اتمام پروژه‌های ورزشی، بهداشت و درمان و فرهنگی، می‌تواند علاوه بر ایجاد درآمد برای شهرداری، تحقق مطالبات شهروندان را تسریع نماید.

این مسؤول با بیان اینکه هیچ‌گونه جدایی بین دولت، مردم و نهادهای مردمی وجود ندارد، تأکید کرد: دولت و نهادهای مردمی همگی برای رفع مشکلات و اعتلای مطالبات مردم تلاش می‌کنند.

وی بیان داشت: پروژه‌های نیمه تمام سال‌های گذشته، بار سنگینی بر دوش دولت گذاشت تا اعتبارات عمرانی خود را تنها برای اتمام و تکمیل این پروژه‌های نیمه تمام هزینه نماید، اگر شهرداری و شورای شهر برای تکمیل این پروژه‌های ناتمام همکاری کنند، این طرح‌های عمرانی زودتر به بهره‌برداری رسیده و رضایت بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.

ایرانی، در ادامه به فعالیت خوب شورای شهر کرج در دوره چهارم اشاره کرده و گفت: قطعاً یکی از فعال‌ترین دوره‌های فعالیت شورای اسلامی کرج، دوره چهارم این نهاد مردمی بوده است که با تعامل خوب شهرداری و شورای شهر و همچنین همدلی این نهاد با استانداری و فرمانداری، بسیاری از مشکلات عمومی شهروندان به ویژه در حوزه عمرانی رفع شده است.

وی شناخت اعضای شورای شهر از خواسته‌ها و مطالبات مردم را یکی از مهمترین امتیازات این شورا در دوره چهارم دانست و گفت: خوشبختانه اعضای شورای شهر کرج، از طیف‌ها، فرهنگ‌ها و طبقات مختلف اجتماع شکل گرفته‌اند که برای تصمیم‌گیری شورایی، می‌توانند از زوایای مختلف به موضوع نگاه کرده و بهترین تصمیم را بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار