عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از قطع درختان در زمینی به وسعت 36 هزار مترمربع در منطقه 20 گفت: در این زمین ساخت و سازهای غیرقانونی بدون پروانه ساخت انجام شده است.
کد خبر: ۲۳۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 17 May 2016
محمد حقانی روز سه شنبه در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: این زمین بر اساس طرح تفصیلی در پهنه پارک شهری قرار داشته است.

وی با بیان اینکه این زمین در شهر ری، خیابان شهید رجایی، روبه‌روی سه‌راه ترانسفور قرار دارد گفت: مساحت این زمین 52 هزار و 330 متر بوده که بعد از اصلاحات، 36 هزار و 632 مترمربع شده است. 

حقانی با بیان اینکه ساخت این زمین از سال 93 آغاز شده است افزود: در طرح تفصیلی جدید این ملک در پهنه فضای سبز (G111 ) قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ملک دارای رای کمیسیون ماده هفت مبنی بر حفظ کاربری باغ است و رای ماده 12 نیز این ملک را به عنوان باغ مطرح کرده است.

وی تصریح کرد: چگونه ساخت و ساز در این پهنه که فضای سبز و پارک تعریف شده، بدون پروانه در حال انجام است.

حقانی با بیان اینکه اکنون دور تا دور این زمین مغازه ساخته شده و درخت‌های وسط زمین خشک شده است عنوان کرد: درحالی این زمین پروانه ساخت ندارد که شهرداری برای آن عدم خلافی ساخت و ساز صادر کرده است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز از این عضو شورای شهر خواست تا مستندات خود را برای پیگیری موضوع به هیات رئیسه ارائه کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار