شرکت متروپل استانبول ترکیه و شرکت آب منطقه ای اردبیل روز چهارشنبه تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه سرمایه گذاری و فعالیت های مشترک در طرح های آب و خاک استان اردبیل امضا کردند.
کد خبر: ۲۳۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 18 May 2016

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل روز چهارشنبه در جلسه مبادله تفاهم نامه با نمایندگان این شرکت ترک گفت: در گام اول تفاهم نامه، سرمایه گذاری و اجرای طرح های شبکه سد سبلان ، شبکه آبیاری زهکشی مغان ، شبکه آبیاری زهکشی سد گیوی ، شبکه آبیاری و زهکشی سد عمارت و خط انتقال آب از رودخانه قزل اوزن به مرکز استان امضا شد.
داود نجفبان افزود: تامین مالی و ساخت این پروژه­ها توسط شرکت خارجی و به روش EPCF انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به کمبود اعتبارهای دولتی و اهمیت استفاده بهتر از منابع آبی، ضرورت تسریع در اجرای زیرساخت های بخش آب به ویژه در شبکه ­های آبیاری و زهکشی در سدها احساس می شود و در این راستا جذب سرمایه بخش غیردولتی به ویژه جذب سرمایه خارجی از سوی آب منطقه ای اردبیل در حال انجام است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل ، با هدف تسریع در اجرای این تفاهم نامه ها، شرکت آب منطقه­ ای اردبیل نسبت به پیگیری اخذ مجوزهای مربوطه به ویژه ماده 62 قانون محاسبات عمومی از سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی کشور اقدام می کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار