معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 19 از اجرای عملیات ویژه ایمن سازی بزرگراه آزادگان در راستای افزایش سطح ایمنی این محور خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 18 May 2016
رضا زلفی گفت: فعالیت های ایمن سازی این معبر مواصلاتی پررفت و آمد در جنوب شهر از ابتدای سال جاری آغاز شده که در 8/5 کیلومتر از بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه 19 در حال اجرا است. 

وی افزود: در همین راستا تاکنون 4/5 كيلومتر نرده جهت ممانعت از عبور عرضي عابران از عرض اين بزرگراه نصب شده است. همچنین به منظور بهسازی این معبرضمن تعریض ضربه گیرهای پلاستیکی، استوانه های ارتجاعی و تابلوهای هشداری در بیش از 6 دسترسی به کندرو نصب شد.

زلفی خاطرنشان کرد: ايمن سازي بزرگراههاو معابر شرياني اين منطقه بصورت ويژه در دستور كار این حوزه قرار گرفته كه با اولويت بزرگراه آزادگان ، شهيد كاظمي و شهيد تندگويان انجام خواهد شد. 

نصب دوربین های ثبت تخلف در 4 نقطه از کندروی آزادگان، تکمیل علائم هشداری، تکمیل خط کشی ها و ترمیم گاردریل ها از دیگر فعالیتهای ایمن سازی بزرگراه آزادگان است که طی سال جاری انجام می شود.

این مسئول در بخش دیگری از اعلام نرخ مصوب تاکسی ها در پایانه های این منطقه اشاره و بیان کرد: درهمین راستا نرخ تاکسی ها که توسط شورای شهر تهران در سال 95 به تصویب رسیده است روی تابلوهای نصب شده در پایانه ها درج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار