معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن سازی معابر و محیط های شهری، از اجرای طرح فوریتی حذف موانع و زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری در سطح نواحی 5 گانه منطقه 7 خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 18 May 2016
محمد علی شعبانی با بیان این خبر، تصریح کرد: به منظور زیباسازی نماهای شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، طرح فوریتی حذف زوائد و نازیبایی های بصری از نماها و معابر با همکاری اداره زیباسازی منطقه 7 در سطح نواحی 5 گانه این منطقه درحال اجرا است.

وی همچنین اجرای اقداماتی از قبیل جمع آوری تابلو های غیرمجاز، تابلو های فرسوده، کانال های کولر بدمنظر، ناودان ها، سایبان های فرسوده اصناف و همچنین جمع آوری زوائد ناشی از عملیات عمرانی معابر و پایه چراغ های غیرمجاز را بخشی از فعالیت های اجرایی طرح مزبور عنوان کرد و افزود: رسیدگی به فضاهای سبز و بازسازی باغچه های حاشیه پیاده رو  و رنگ آمیزی المان های شهری، باجه های تلفن و تیرهای چراغ برق و مرمت سازه های تبلیغاتی نیز از دیگر عملیات اجرایی این طرح فوریتی است.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به تجهیز غرفه های بازیافت منطقه به سیستم روشنایی انرژی خورشیدی با هدف بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر و کاهش هزینه‌ها، یادآور شد: افزایش مصرف انرژی در کشور و محدود بودن منابع طبیعی لزوم حرکت در راستای جلوگیری از اتلاف انرژی را بیشتر نمایان می کند.

وی یادآور شد: انرژی خورشیدی به عنوان منبعی نامحدود، تجدیدپذیر و رایگان، ایمن و بدون خطر و سازگار با محیط زیست و قابل دسترس محسوب می شود و بهره برداری از آن کاهش مصرف سوخت فسیلی و آلودگی محیط زیست را در پی دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر و کاهش هزینه‌ها و آسیب‌های احتمالی ناشی از انرژی‌های تجدید ناپذیر را از اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح در 8 غرفه بازیافت منطقه تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار