خوشبختانه در حال حاضر در این واحد صنعتی 10 نفر به صورت مستقیم مشغول كار شده‌اند كه امیدواریم با حمایت‌های بیشتر تعداد نیروی شاغل این واحد صنعتی افزایش یابد.
کد خبر: ۲۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 18 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شركت شهرك‌های صنعتی استان قم، «امیر طیبی‌نژاد» در دومین دیدار خود در سال جاری با مدیرکل تامین اجتماعی قم طی سخنانی اظهار کرد: در سالی كه از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اعلام شده لازم است دستگاه‌ها و مراكز خدمت رسان نگاهی حمایتی و مقاومتی به موضوع صنعت، تولید و شهرك‌های صنعتی داشته باشند. 

وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های كوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه تولید و كار تصریح کرد: یكی از برنامه‌های كوتاه مدت كه در دستور كار این شركت قرار گرفته است فعال سازی واحدهای راكد و نیمه فعال است كه با ظرفیت كمی در حال تولید هستند. 

وی تصریح كرد: راه اندازی واحدهای صنعتی راكد و نیمه فعال كاری دور از دسترس نیست ولی تداوم فعالیت آنها مستلزم همكاری بیش از پیش سازمان‌ها و دستگاه‌های حمایتی و خدماتی است. 

طیبی نژاد نقش اداره كل تامین اجتماعی را در این میان مهم و تاثیرگذار دانست و ابراز کرد: واحد صنعتی كه تعطیل شده و مجددا فعال می‌شود قطعا بدهی‌هایی به بانك‌ها، بیمه و سایر دستگا‌ها دارد كه لازم است با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل، نگاه دستگاه‌ها به این واحدها بیشتر و فراتر از خدمات جاری فعلی باشد. 

وی تقسیط بلند مدت بدهی‌های واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی اداره كل تامین اجتماعی و سایر دستگاه‌ها را خواستار شد و افزود: در حال حاضر مساعدت‌هایی از سوی دستگاه‌ها به واحدهای تولیدی و صنعتی صورت می‌گیرد ولی این موارد كافی به نظر نمی‌رسد كه اگر این گونه بود امروز شاهد تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی نبودیم.  ما معتقدیم هیچ واحد صنعتی نباید به دلیل بدهی دچار مشكل ادامه فعالیت شود. 

در ادامه این دیدار «سید مجتبی موسوی» مدیرکل تامین اجتماعی قم با ارائه گزارشی آخرین اقدام‌های این اداره كل در حمایت و ارائه خدمات به واحدهای صنعتی را بیان و اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا با اخذ موافقت سازمان تامین اجتماعی اقساط بدهی واحدهای صنعتی و تولیدی را به مقدار قابل توجهی افزایش دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار