رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: در راستای ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، دومین جلسه شورای عالی استان فارس در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 19 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حسین نعمتی در دومین جلسه شورای عالی استان فارس در سخنانی اظهار داشت: شناسایی جاذبه‌های گردشگری، جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و تبدیل پسماند به سرمایه و ثروت و نیز اشتغال پایدار ازجمله مصوبات شورای اسلامی این استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان شورای عالی استان فارس برای آرامش و آسایش شهروندان باید روحیه مطالبه‌گری خود را در تمام زمینه‌ها حفظ و اجرایی کنند، افزود: فلسفه وجودی شورا رفع مشکل اقشار جامعه، ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انعکاس خواسته‌ها و مطالبات شوراهای اسلامی این استان است.

رئیس شورای اسلامی استان فارس تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های نمایندگان باید خروجی مصوبات تبدیل به قانون شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اجرایی و عملیاتی شود.

نعمتی بیان داشت: در راستای اجرای فرمان‌های مقام معظم رهبری مبنی‌بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از استاندار فارس درخواست می‌شود که دستورالعملی در این زمینه صادر کند تا مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بتوانند ابتدا صرفه‌جویی را از اداره‌های خود آغاز کنند.

وی با اشاره به ضعف مدیریت جذب سرمایه‌گذاری در این استان گفت: باید زمینه جذب سرمایه‌گذار به‌گونه‌ای فراهم شود تا به دلیل قوانین و استعلام‌های دست‌وپاگیر دچار یاس و ناامیدی نشود و بتواند با خیالی آسوده در این استان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار کند.

شرکت‌کنندگان در این جلسه در مورد خواسته‌ها و مشکلات حوزه نمایندگی خود مطالبی ایراد را کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار