/اخبار پلیس/
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 9 کیلو و 196 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری چهارنفر از سوداگران مرگ در یک ماهه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 19 May 2016
 سرهنگ "سهراب رحیم زاده" اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر  فعالیت می‌کنند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  قرار  گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، متهمان را در چند عملیات جداگانه شناسایی و آن‌ها را دستگیر كردند كه در بازرسی از آن‌ها، 9 کیلو و 196 گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاك و سوخته تریاک كشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط  مداوم شهروندان با پلیس، بر برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر تاكید كرد .

رحیم زاده، از شهروندان خواست موارد مشكوك را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان"اهر" از کشف 107 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "رحیم محمدی" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان موضوع را در دستور کار قراردادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی خودروی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 107 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالای مکشوفه حدود 60 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

رئیس پلیس راه آهن آذربایجان از کشف کالای قاچاق 110میلیون ریالی در ایستگاه راه آهن تبریز خبر داد.

سرهنگ "رسول حیدرزاده" گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، عوامل آگاهی و مبارزه با مواد مخدر پلیس راه‌آهن آذربایجان و اطلاع واصله از منابع، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: با تلاش ماموران آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا در محوطه ایستگاه راه‌آهن تبریز از داخل خودروی سمند تعداد 10 کارتن حاوی 700 عدد فیلتر روغن هوا خارجی به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال که فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف، و همچنین در بازرسی از وسایل مسافر قطار "تبریز - تهران" انواع لباس زنانه خارجی (290 ثوب لباس زنانه) قاچاق به ارزش تقریبی 60 میلیون ریال  کشف، و متهمین به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس راه آهن آذربایجان، همچنین از مردم و مسافرین خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، یا هر گونه پیشنهاد و انتقاد را به پلیس 110 و 197 گزارش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از توقیف یک دستگاه خودروی پراید با 18 میلیون و 180 هزار ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد

سرهنگ محمد تقی سلطانی اظهار کرد: مأموران پلیس راهور شهرستان حین کنترل خودروها در شهرستان یک دستگاه خودروی پراید را به علت عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف کردند.

وی افزود: با استعلام سوابق خودروی مذکور مشخص شد این خودرو دارای 18 میلیون و 180 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که پس از توقیف برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

سلطانی، رانندگان خودروها و راکبان موتورسیکلت ها را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :