رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از ثبت 270 هزار و 173 ایده در «سامانه ایده های مدیریت شهری مشهد» خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 23 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، هادی قاسمپور با اعلام اين خبر، گفت: سامانه ایده های مدیریت شهری مشهد از سال 1391 راه اندازی شده است.

وی با اشاره به درخواست اتحادیه شهرداران کلانشهرهای جهان «متروپلیس» مبنی بر بین المللی کردن این سامانه، اظهار كرد: تا پایان شهریور ماه امسال این سامانه بین المللی می شود.
رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در ادامه از فعالیت شش هزار و 222 کاربر در این سامانه خبر داد و افزود: همچنین تا کنون 500 نفر از جوانان و نخبگان محلات شناسایی و در مدیریت شهری ساماندهی شده اند.
قاسمپور راه اندازی کافه ایده در حاشیه جشنواره ها و همایشهای مختلف شهری را از دیگر اقدامات این گروه اعلام و بیان کرد: هدف از راه اندازی کافه ایده جلب مشارکتهای علمی و اجتماعی عموم مردم به ویژه نخبگان در حوزه مدیریت شهری از طریق ارتباط چهره به چهره و مستقیم در فضای باز اجتماعی است.
وی ادامه داد: در این طرح عموم مردم به ویژه جوانان با حضور در محیطی صمیمی به بحث و تبادل نظر پیرامون ایده ها، فناوریها، کسب و کارها و استارت آپهای نو برای رسیدن به دستاوردهای مشترک علمی و عملی در حوزه ایده و نوآوری می پردازند.
قاسمپور گفت: بازخورد این اقدام افزایش چشمگیر مشارکت اجتماعی عموم شهروندان به ویژه نخبگان در مدیریت شهری به صورت عینی و عملی است.
گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از سال 86 با رویکرد فعالسازی جوانان در عرصه مدیریت شهری آغاز بکار کرده است.

منبع: ايرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار