در هفت نقطه شهر؛
تابناک: در مجموع 500 یادمان و بنر و سازه‌های لمپوست و تک‌پایه با موضوع سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با همکاری روابط عمومی شهرداری اصفهان و سازمان زیباسازی در سطح شهر اصفهان و سپاهان‌شهر نصب شده که این فضاسازی‌ها تا پایان هفته جاری زینت‌بخش شهر اصفهان خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 23 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، همزمان با سوم خردادماه و ایام غرورآفرین آزادسازی خرمشهر توسط دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس، ۲۰۰ یادمان و 300 سازه لمپوست و تک پایه در میادین، چهارراه‌ها و پل‌های اصلی و همچنین حاشیه زاینده‌رود نصب شد تا اصفهان حال و هوای خرمشهر را به خود بگیرد.

این تابلوها و یادمان‌ها با تنوع ۱۵ جمله شامل «کار برای خدا خستگی ندارد»، «لبخند بزن برادر»، «خداقوت»، «تا کفر و شرک هست مبارزه هست»، «اگر شهید نشوی می‌میری»، «شهدا را یاد کنید حتی با یک صلوات» و «هرکه خدا را بیش از خود دوست داشته باشد شهید می‌شود» در سطح شهر نصب شده است.


همچنین جملات «ترس ما از مرگ، همان فاصله ماست تا کربلا»، «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم»، «هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم ا...»، «وضو در فرات، نماز در کربلا»، «هرکه می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند»، «شهادت، هنر مردان خداست» و «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بر این تابلوها نقش بسته است.


در مجموع 500 یادمان و بنر و سازه‌های لمپوست و تک‌پایه با موضوع سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با همکاری روابط عمومی شهرداری اصفهان و سازمان زیباسازی در سطح شهر اصفهان و سپاهان‌شهر نصب شده که این فضاسازی‌ها تا پایان هفته جاری زینت‌بخش شهر اصفهان خواهد بود.


گفتنی است به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه قرار عاشقی با عنوان «هر شهروند اصفهانی، یک شهید» در هفت نقطه از شهر برگزار می‌شود.

برنامه قرار عاشقی (هم عهدی با شهدا) با حضور جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر و ریاست ستاد بزرگداشت خرمشهر در گلستان شهدا رونمایی شد.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار