گل محمدی در نشست خبری؛
تابناک: با وجود اینکه ما در بازی رفت با تساوی به نتیجه قابل قبولی رسیده ایم اما این موضوع به این معنا نیست که برای صعود ذوب آهن به تضمین کافی رسیده است.
کد خبر: ۲۳۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 24 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری سرمربی العین و ذوب آهن با خبرنگاران پیش از بازی فردا، در محل هتل کوثر اصفهان اظهار داشت: با وجود اینکه ما در بازی رفت با تساوی به نتیجه قابل قبولی رسیده ایم اما این موضوع به این معنا نیست که برای صعود ذوب آهن به تضمین کافی رسیده است.

وی ادامه داد: بازی فردا برای ما بسیار سخت خواهد بود.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیم العین در آسیا یک تیم قدرتمند به شمار می رود، گفت: مربی این تیم فرد بزرگی است و برای همین بازی فردا در مقابل چنین تیمی سخت است. که به همین لحاظ اولویت کار ما در بازی چهارشنبه گل نخوردن از حریف است.

وی در ادامه افزود: اگر هم در روند بازی ما گل خوردیم باید با تکنیک های دفاعی بتوانیم خود را به مرحله بعد صعود سوق دهیم و صعود کنیم.

گل محمدی با بیان اینکه خستگی ذهنی بازیکنان ذوب آهن امسال زیاد بود، اظهار داشت: با این وجود اراده و تلاش بازیکنان ما در زمین خوب است و ما امسال در آسیا فوق العاده بودیم.

وی با دعوت از هوادارن ذوب آهن برای حضور در ورزشگاه برای تشویق تیم خود، گفت: ما نیاز به حضور مردم اصفهان در ورزشگاه داریم و توقع داریم اصفهانی هایی که به شهر خود عرق دارند برای تماشا و تشویق تیم خود فردا ما را همراهی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار