کد خبر: ۲۳۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ 29 May 2016
مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران گفت: سامانه الکترونیکی استعلام وضعیت بیمه‌شدگان بیمه سلامت مازندران در نمایشگاه فناوری اطلاعات استان از رونمایی شد.

به گزارش تابناک مازندران، رسول ظفرمند در بازدید از هشتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک استان با اعلام رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلام وضعیت بیمه‌شدگان بیمه سلامت، اظهار کرد: بهبود فرایندها، افزایش سطح بهره‌وری، شفاف‌سازی ارائه خدمات و توسعه فضای رقابتی، از ملزومات نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی است که در دولت الکترونیک محقق می‌شود.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت در راستای منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های کلی نظام در ارتباط با دولت الکترونیک، گام‌های مهمی برداشته و بر این اساس تمام امور مربوط به چاپ و صدور دفترچه بیمه درمان خود را برون‌سپاری و به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران چابک‌سازی، کاهش تردد در ادارات و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه‌ها را از اثرات دیگر دولت الکترونیک برشمرد و ادامه داد: با پیاده‌سازی دولت الکترونیک و برون‌سپاری خدمات، حضور مردم در دستگاه‌های دولتی کم شده و کار مردم توسط خود مردم صورت می‌گیرد.

ظفرمند، شرکت این اداره‌کل در این نمایشگاه را معرفی خدمات متفاوت سازمان در زمینه دولت الکترونیک مانند دولت به مردم، دولت به کسب و کار و دولت به دولت برشمرد که شامل خدمات ثبت‌نام و صدور دفاتر بیمه درمان به صورت الکترونیکی، پرداخت هزینه خسارت متفرقه بیمه‌شدگان به صورت الکترونیکی و سامانه تأیید خدمات بیمه‌‎شدگان می‌شود.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه ضمن معرفی دستاوردهای سازمان در زمینه آموزش غیرحضوری مؤسسات، استعلام وضعیت مؤسسات درمانی، معرفی نقشه راه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان، از سامانه الکترونیکی استعلام وضعیت بیمه‌شدگان زیرپوشش سازمان بیمه سلامت رونمایی شد که این سامانه، قابلیت استعلام وضعیت بیمه‌شدگان توسط مؤسسات درمانی و ارائه‌دهندگان خدمت را به صورت الکترونیکی دارد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار