استاندار اصفهان مطرح کرد:
تابناک: استاندار اصفهان با بیان اینکه به مقوله بخش خصوصی در قالب اتاق بازرگانی اعتقاد دارد، گفت: مدیریت ارشد استان اصفهان حامی متخصصان بخش خصوص اتاق بازرگانی است.
کد خبر: ۲۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 16 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره‌‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار با سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی اصفهان اظهار داشت: امیدوار هستیم که هیئت رئیسه جدید اتاق بازرگانی بتواند فضای شاداب و بانشاط ‌تری را ایجاد کند.

وی به برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی اشاره کرد و افزود: در انتخابات اتاق بازرگانی به مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شد که تنها مسئولیت برگزاری انتخابات باشکوه را بر‌عهده داشته باشند و به عنوان نماینده دولت کوچک‌ترین دخالتی در انتخابات نداشته باشند، و خوشبختانه این انتخابات به خوبی برگزار شد و افراد باتجربه و خبره انتخاب شدند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه به مقوله بخش خصوصی در قالب اتاق بازرگانی اعتقاد دارد، بیان کرد: مدیریت ارشد استان اصفهان حامی متخصصان بخش خصوص اتاق بازرگانی است.

وی تصریح کرد: ‌ظرف سال‌های گذشته اتاق بازرگانی نشان داده که از وجود افراد خبره، متخصص و کاردان بهره‌مند بوده و این افراد اقدامات جدید و مؤثری را انجام داده‌اند.

زرگرپور گفت: اتاق بازرگانی به دلیل ظرفیت‌های استان در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی جایگاه والایی را در توسعه استان دارد و خوشبختانه این مجموعه تنها رسالت بخش خصوصی را در نظر نداشته بلکه به بخش دولتی نیز توجه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل حضور مدیران و افراد خبره و با تجربه در اتاق بازرگانی اصفهان، این اتاق یکی از بالاترین جایگاه‌ها را در کشور دار بوده و به همین دلیل نیز اینجانب در ملاقات‌های بین‌المللی و هیئت‌های کشورهای خارجی، مز‌یت‌ها و ظرفیت‌های این اتاق را به میهمانان خارجی معرفی می‌کنم.

استاندار اصفهان با اعلام آمادگی برای همکاری‌های بیشتر در جلسات گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالای بخش خصوصی اعتقاد داریم که با همکاری این بخش می‌توانیم در توسعه و پیشرفت استان گام‌های مؤثری را برداریم و مسائل و مشکلات استان را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید با تقویت یک ساختار جدید در اتاق بازرگانی راندمان کار افزایش یابد، افزود: هیئت رئیسه جدید باید پرتوان‌تر از قبل وارد عمل شود و کارکرد قابل قبولی را در رشد، توسعه و پیشرفت اقتصادی استان داشته باشد.

زرگرپور بیان کرد: استان اصفهان ظرفیت‌های بالقوه بالایی داشته که باید به بالفعل تبدیل شود و هرچه اتاق بازرگانی باقوت بیشتری فعالیت کند، امکان توسعه استان نیز بیشتر می‌شود.

‌رئیس جدید اتاق بازرگانی استان اصفهان در این دیدار با تقدیر از همکاری‌های استاندار اصفهان از بخش خصوصی و به ویژه اتاق بازرگانی گفت: با توجه به اهداف دولت تدبیر و امید و حمایت این دولت از بخش خصوصی، اتاق بازرگانی به طور کامل همراه و همگام با نماینده عالی دولت در استان اصفهان حرکت می‌کند.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با بیان اینکه ارتباط با شهرهای خواهرخوانده اصفهان در برنامه‌های این دولت قرار دارد، تصریح کرد: اتاق بازرگانی تلاش می‌کند که روابط بین‌المللی خود را هدفمند‌تر پیش برد.

وی با بیان اینکه اتاق بارزگانی به طور کامل در خدمت دولت و حکومت بوده، گفت: افتخار می‌کنیم که از برنامه‌های دولت حمایت کنیم و از رهنمودهای نماینده عالی دولت در استان بهره‌مند شویم.

رئیس جدید اتاق بازرگانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با قوت به فعالیت می‌پردازد و در این راه نیازمند ارشادهای استاندار اصفهان بوده و از مدیریت ارشد استان تقاضا می‌کنیم که برای برنامه‌های آتی اتاق بازرگانی تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/ آ
به اشتراک بگذارید
افسران

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار