هدف ما این است که تکنولوژی روز و بسیار پیشرفته را به همراه تیم علمی بسیار مجرب در این مرکز جمع آوری کنیم. همچنین سعی داریم ظرف مدت 5 تا 10 سال آینده این مرکز را به عنوان یک قطب علمی بسیار قوی در کشور ایران و منطقه وحتی درسطح دنیا معرفی کنیم. از پژوهشگران و دانشمندان نامی در سطح جهان برای حضور و همکاری در این مرکز نیز دعوت به عمل آوردیم.
کد خبر: ۲۳۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 30 May 2016
تابناک فارس به نقل از برنا:سعید قوامی  پژوهشگر و محقق در زمینه سرطان شناسی با تاکید بر اینکه  با حمایت بنیاد ملی نخبگان ایران و دفتر ریاست جمهوری و نیز مرکز سیاست گذاری سلامت دانشگاه شیراز در حال ساخت و تاسیس یک مرکز تحقیقات اتوفاژی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مشارکت و همکاری  دکتر کامران لنکرانی هستیم اظهار می کند:«  هدف ما این است که تکنولوژی روز و بسیار پیشرفته را به همراه تیم علمی بسیار مجرب در این مرکز جمع آوری کنیم. همچنین  سعی داریم ظرف مدت 5 تا 10 سال آینده این مرکز را به عنوان یک قطب علمی بسیار قوی در کشور ایران و منطقه وحتی درسطح دنیا معرفی کنیم. از پژوهشگران و دانشمندان نامی در سطح جهان برای حضور و همکاری در این مرکز نیز دعوت به عمل آوردیم».

به گفته قوامی یکی ازسیاست های اتخاذ شده در این مرکز، فراهم کردن شرایط تحصیلی ایده آل برای دانشجویان مستعد است؛ به عنوان مثال این دانشجویان می توانند در برنامه های exchange در مقاطع دکتری و فوق دکتری در دانشگاه های بسیار مطرح دنیا شرکت کنند و مدارک دکتری و فوق دکتری را اخذ کنند ؛ که این امر می تواند سبب شود تا با استفاده از علم روز و تکنولوژی جدید به فعالیت خود در این مرکز ادامه دهند.

محقق سرطان با تاکید بر اینکه  هدف از ایجاد مرکز اتوفاژی انتقال علم روز دنیا به ایران است ابراز امیدواری می کند که با حمایت های بنیاد ملی نخبگان و دفتر ریاست جمهوری و نیز مرکز سیاست گذاری سلامت دانشگاه شیراز با توجه به استعداد و پتانسیل کشور و نیز وجود افراد بسیار نخبه در ایران بتوان به زودی این مرکز را معرفی و گام خوبی در جهت درمان بیماری های مختلف بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار