پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان اصفهان؛
تابناک: رييس اداره پيش‌بيني هواشناسي اصفهان اعلام كرد: عبور يك موج ناپايدار از روي استان اصفهان، افزايش ابر، وزش باد و بارش باران را در برخي مناطق به همراه دارد.
کد خبر: ۲۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 16 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، نويد حاجي بابايي گفت: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر عبور امواج ناپايدار از روي استان اصفهان است؛ بر همين اساس، افزايش ابر، وزش باد و بارش باران در برخي مناطق همراه با رگبار پيش‌بيني مي‌شود.

وي افزود: وضعيت جوي شهر اصفهان نيز براي روز پنجشنبه، قسمتي ابري، با كاهش ديد در ساعات عصر، ابرناكي و بارش پراكنده وزش باد، در روز جمعه، قسمتي ابري، در بعدازظهر افزايش ابر، وزش باد شديد و در روز شنبه، نيمه ابري، در برخي ساعات ابري، بارش باران و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.

رييس اداره پيش‌بيني هواشناسي اصفهان با بيان اينكه دما در ۲۴ ساعت آينده، تغيير محسوسي نخواهد داشت، اظهار كرد: در این مدت، دمای شهرستان اصفهان در گرمترین‌ ساعات به ۲۴ درجه‌ و در خنک‌ترین‌ ساعات فردا صبح به ۱۱ درجه‌ی سانتیگراد خواهد رسید.

وي تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده، گرمترین‌ شهرستان در استان اصفهان، خوروبيابانك با دمای ۲۷ درجه و خنك‌ترین‌ نقطه، دهق با دمای ۵ درجه‌ی سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :