رئیس آموزش و پرورش جم از کسب رتبه نخست جم در آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 16 April 2015
تابناک بوشهر: سید علیرضا سجادی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان جم اظهار داشت: نقش آموزش و دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و روز به روز شاهد تاثیرگذاری بیشتر این نهاد هستیم.

وی افزود: تقویت دستگاه تعلیم و تربیت بسیار مهم و ارزشمند است و همه باید در راستای اعتلای این نهاد اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش جم از کسب رتبه نخست جم در آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان جم در امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش دانشگاهی استان بوشهر رتبه نخست را کسب کرده است.

سجادی‌زاده تصریح کرد: با توجه به گزارش توصیفی و تحلیلی اداره کل آموزش و پرورش استان از نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه 93 در رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و پیش دانشگاهی، شهرستان جم رتبه اول استان بوشهر را کسب کرد.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به اهمیت امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش دانشگاهی ابراز داشت: ارزشیابی و امتحان عامل مهمی در راستای شناخت توانمندی‌های دانش‌آموزان است و آموزش و پرورش در راستای فرایند یاددهی و یادگیری به این مهم اهتمام ویژه و لازم دارد.

سجادی‌زاده بیان کرد: با توجه به گزارش ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش استان، شهرستان جم در بین شهرستان‌ها و مناطق 17 گانه استان، رتبه نخست را کسب کرد.

وی این موفقیت را حاصل تلاش فرهنگیان خدوم و دانش‌آموزان ساعی شهرستان دانسته و از مدیران، دبیران، دانش‌آموزان و همه عوامل که موجبات این موفقیت را فراهم کرده‌اند قدردانی و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز شاهد تکرار این موفقیت باشیم.

سجادی‌زاده گفت: میانگین نمره ورقه دانش‌آموزان شهرستان جم از میانگین نمره کشوری نیز بالاتر بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ًًًًًليلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
حرااست محترم اموزش و پرورش شهرستان جم تا ابرويي ديگر از اموزش و پرورش نرفته به رابطه اقاي فروتن و خانم زينب سيرا پايان بديد چند بار شوهر خانم سيرا رفته كه اقاي فروتن بزنه و ابروش ببره از اين ترسم كه داستان اقاي بابايي پور دوباره تكرار بشه ميتوني اينها از خود اقاي فروتن يا فيروزي يا ادماي دور و برشون بپرسي احتياط شرط عقل هست از ما گفتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار