مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند.
کد خبر: ۲۳۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 01 June 2016
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند.

به گزارش تابناک ایلام،«علیرضا شیروی» در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی صداوسیمای مرکز ایلام، با تأکید بر اینکه رسانه ملی مانند سایر دستگاه‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی وظایفی دارد،اظهار کرد: نقش رسانه‌های محلی و مخصوصاً صداوسیما هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی در این زمینه است.

 وی افزود: ستادی در این سازمان به عنوان ستاد اقتصاد مقاومتی با محورهای مطالبه‌گری، فرهنگ‌سازی و معرفی کارآفرینان برتر در حوزه‌های مختلف تأسیس‌شده که وظیفه فرهنگ‌سازی در بین اقشار مختلف در بحث اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش بر عهده دارد.

 شیروی بابیان اینکه برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران برنامه‌های صداوسیما در تلاش هستند که در این عرصه مؤثر و اثرگذار واقع شوند، خاطرنشان کرد:اولین نشست ستاد مقاومتی با حضور مسئولان ارشد استان و نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی برگزارشده و این نشست‌ها نیز ادامه خواهند داشت.

 مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه این سلسله نشست‌ها، فرصتی برای مسئولان ارشد استان است که برنامه‌های خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی تشریح کنند، تصریح کرد: وضعیت اقتصادی استان و برنامه‌های مسئولان در این نشست‌ها تشریح شود.

 وی ادامه داد: شبکه استانی مرکز ایلام در خصوص کارآفرینی، مشاغل خانگی و توسعه بنگاه‌های اقتصادی کوچک زودبازده و شناسایی فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان وارد عرصه شده و انتظار می‌رود که رسانه‌های استان، محتوای برنامه‌های خود را بر مبنای توسعه محوری استان قرار دهند.

 مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با تأکید بر اینکه رسانه‌ها نقش بسیار بسزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقامتی دارند و باید تلاش جدی در این زمینه انجام دهند، افزود: رسانه ملی و محلی و مطبوعات و خبرگزاری‌ها نقش مهمی در راستای فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و همچنین شناسایی و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان بر عهده‌دارند.

 شیروی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری‌های دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مختلف استان درزمینهٔ اقتصادی مقاومتی برنامه‌هایی اثرگذار تولید که در راستای توسعه استان گام‌های مؤثری برداشته شود./م   



منبع:ایسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار