آخرین وضعیت قربانی اسیدپاشی اصفهان؛
تابناک: هرچند پرونده اسیدپاشی‌ها برخلاف انتظار مردم اصفهان همچنان بی نتیجه باقی مانده است و در دست بررسی است اما بهبود حال سهیلا جورکش می تواند در این میان تسکینی بر درد مردم نصف جهان که در آن زمان، روزهای پرالتهابی را تجربه کردند باشد.
کد خبر: ۲۳۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 01 June 2016

به گزارش تابناک اصفهان، سهیلا جورکش که یکی از قربانیان ماجرای اسیدپاشی های اصفهان است و در اثر این حادثه بینایی و زیبایی چهره خود را از دست داد، این روزها گویی خبرهای خوشی از سلامتی وی به گوش می رسد.

هرچند پرونده اسیدپاشی‌ها برخلاف انتظار مردم اصفهان همچنان بی نتیجه باقی مانده است و در دست بررسی است اما بهبود حال سهیلا جورکش می تواند در این میان تسکینی بر درد مردم نصف جهان که در آن زمان، روزهای پرالتهابی را تجربه کردند باشد.

سهیلا جورکش که تحت عمل جراحی چشم قرار گرفته است، بینایی خود را به دست آورده است و می تواند بار دیگر بعد از حدود دو سال، چشمش را بروی نصف جهان باز کند.

حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، که خود شخصا پیگیر وضعیت سهیلا جورکش بود، بعد از معاینه وی از بهبود سلامتی او خبر می دهد.

وزیر بهداشت در پست اینستاگرامی خود در این زمینه نوشته است:

"هفته پیش سهیلا را دوباره معاینه کردم، خداروشاکرم که پیشرفت در روند درمانی او مطلوب بوده اما لازم است برای ادامه درمان،اقداماتی صورت بگیرد که مقدمات سفر وی به خارج از کشور فراهم شد.

به خاطر دارم زمانیکه بینایی اش را به دست آورد اشک شوق از چشمش جاری شد اگرچه با خود می اندیشیدم از این پس با هر نگاه به آینه چه لحظات سختی را باید سپری کند...و حال که پس از نوزده ماه امیدواری او را به زندگی می بینم، خودم هم روحیه می گیرم. خوشحالم از روحیه بالایش که اگر این روحیه را نداشت درمانش مشکل تر می شد.

دلم میگیرد از نادانی و ظلمی که بر سهیلا و همه قربانیان خشونت رفته و نامهربانی که سلامت و طراوت و زیبایی را از آنان گرفته و رنجی دائمی را همنشینشان کرده است.

برای سهیلا جورکش، بهبودی کامل آرزو می کنم و امیدوارم روزی را شاهد باشیم که خشونت از جامعه ما رخت بربندد".



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار