مدیر کل کمیته امداد اعلام کرد:
فرید محبی : تلاش در جهت ایجاد اشتغال پایدار ، کمک به توانمندی مددجویان و توسعه مشارکتهای مردمی از مهمترین اولویتهای و برنامه های این نهاد می باشد.
کد خبر: ۲۳۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 01 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در دیدار با معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه در نگاه اول بیشتر جنبه های حمایتی و معیشتی کمیته امداد مشخص و معلوم است، افزود: بخشی از فعالیت های عمده ای را که کمیته امداد ارائه می می دهد و دنبال می کند، تأمین نیازمندی های عمرانی و مسکن خانوارهای تحت حمایت است.
محبی با اشاره به اینکه مسکن یکی از ضرورت ها و نیازهای اساسی خانواده هاست و درصد بالایی را به خود اختصاص داده، اظهار کرد: رعایت مسائل و ضوابط فنی در ساخت و ساز مسکن مددجویی از جمله مسائلی است که در کمیته امداد به جد پیگیری می شود.
وی مجموعه فعالیت های عمرانی سال گذشته کمیته امداد را 2600 مورد با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: احداث و خرید مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و انشعابات آب و برق و گاز از جمله خدمات عمرانی این نهاد برای خانواده های تحت حمایت است.
مهمترین اولویت های کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد
محبی با اشاره به اینکه بخش دیگری از فعالیت های کمیته امداددر حوزه عمرانی بحث ساخت و سازهایی است که در حوزه زکات اتفاق می افتد، گفت: زکات ظرفیت خوبی برای کمیته امداد است که 60درصد آن برای فقرا و نیازمندان و 40 درصد برای پروژه های عمرانی صرف می شود و در این راستا برای 219 پروژه عمرانی از محل زکات 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته هزینه شد.
وی به توجه کمیته امداد به مناطق محروم و روستایی با ضریب محرومیت بالا اشاره تأکید کرد: تلاش ما این است که با ایجاد زمینه های امید و نشاط در خانواده ها و برطرف نمودن نیازهای اولیه آنها و ایجاد اشتغال های خرد و کوچک از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کرده و موجبات مهاجرت معکوس(از شهر به روستا) را فراهم کنیم.
محبی در ادامه خواهان همکاری درخصوص تکمیل اردوگاه و حل مشکلات آن و همچنین حل مشکلات مددجویان متقاضی معافیت انشعابات شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار