سردار پورکریم رئیس هیات تیراندازی با کمان ایلام با کسب اکثریت آرا برای مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
کد خبر: ۲۳۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 01 June 2016
سردار پورکریم رئیس هیات تیراندازی با کمان ایلام با کسب اکثریت آرا برای مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش تابناک ایلام؛ مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی با کمان ایلام روز چهارشنبه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای این هیات برگزار شد.

با توجه به لغو سفر رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به ایلام این مجمع با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاون ورزشی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در این آیین با اعلام عدم حضور رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: اعتماد و انتخاب دوباره یک نامزد نشان دهنده مدیریت خوب این مسئول است ولی در کنار این انتخاب مجدد مسئولیت بیشتر می شود و باید تلاش بیشتری برای ارتقای جایگاه این ورزش در استان و در کشور صورت گیرد.

بهروز حیدرزاده اظهار کرد: ما باید در توسعه این ورزش تلاش کنیم زیرا این استان در این رشته ورزشی استعدادهای خوبی دارد که با سیاست هایی که رئیس جدید و همکارانشان در پیش می گیرند می تواند در جایگاه بهتری قرار گیرد.

وی افزود: هدف ما پیشرفت ورزش استان است و باید در راستای توسعه آن راهکار ارائه دهیم و همگام با تقویم ورزشی فدراسیون برنامه ها را اجرا کنیم.

حیدرزاده با اشاره به انتخاب مجدد سردار پور کریم به عنوان رئیس هیات تیراندازی با کمان ایلام ادامه داد: در طول چهار سالی که روسای هیات های مختلف انتخاب می شوند ارائه عملکرد آنها بعد از هشت ماه الزامی است.

وی گفت: در طول این هشت ماه برنامه های روسای هیات ها رصد می شود که در صورت مغایرت داشتن این برنامه ها با اهداف و سیاست های فدراسیون مجمع فوق العاده برای تعیین سرنوشت کاری (تغییر یا ابقا) رئیس تصمیم گیری می شود.

حیدرزاده تاکید کرد: همه ما باید در شکوفایی استعدادهای موجود در استان تلاش کنیم تا شاهد پیشرفت استان در همه زمینه ها باشیم.

در این آیین که قرار بود با شرکت پنج نامزد برگزار شود با عدم حضور 2 نامزد و انصراف 2 نامزد دیگر، سردار پورکریم با کسب 12 رای از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
انتخابات هیات تیراندازی با کمان ایلام با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، معاون امور

ورزشی و جوانان ایلام، روسای هیات های شهرستان ها و برخی چهره های ورزشی در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار