رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ازمشارکت این بنیاد درخصوص ساخت مدارس درشهرستان چرداول خبرداد.
کد خبر: ۲۳۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 02 June 2016
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ازمشارکت این بنیاد درخصوص ساخت مدارس درشهرستان چرداول خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمد مخبر عصر چهارشنبه در جمع مردم شهرستان چرداول در مدرسه بنیاد برکت شهر سرابله گفت: اصلی ترین رسالت ستاد و بنیاد برکت فعالیت های اقتصادی در چهارچوب اجرای طرح‌های کوچک و متوسط و با رویکرد اشتغال و اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب موظف هستیم در مناطق محروم فعالیت های گسترده‌ای را در حد توان سامان بدهیم که براین مبنا ایلام یکی از استان های هدف ما است.
وی اظهارکرد: بنیاد برکت در2 سال گذشته فعالیت های موثری در زمینه هایی چون مدرسه سازی، توانمند سازی اقتصادی و اجرای طرح‌های زیربنایی در ایلام انجام داده است.

وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری نشست مشترک و هماهنگی با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان ایلام برای تصمیم‌گیری مناسب برای چگونگی فعالیت بنیاد برکت در حوزه اشتغال این استان خبر داد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: همچنین دراین نشست در زمینه مشارکت بنیاد برکت برای مدرسه سازی و حل مشکل مناطقی که مدارس آنها در کانکس تشکیل می شود اتخاذ تصمیم می شود.

مخبرخاطر نشان کرد: در سال جاری ایجاد 80 هزار فرصت شغلی در کشور ودر قالب طرح های خرد و متوسط هدفگذاری شده است که استان ایلام نیز از این هدیه مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به رشادت های مردم ایلام در حراست از کشور اشاره کرد و گفت: آرامش و آسایش کشور ما مرهون مجاهدت های مردم غیور ایلام است و به این دلیل مردم ایلام نور چشم رهبر معظم انقلاب است و معظم له عنایت ویژه ای به مردم ایلام دارند.

وی اظهار کرد: مبنای علاقه رهبر انقلاب اسلامی به ایلام رشادت های مردم این استان در دوران دفاع مقدس است تا مردمی که اجازه ندادند یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بی افتد.

در این مراسم استاندار ایلام، معاون عمرانی استاندار، مدیران کل توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش، فرماندار چرداول و مدیر عامل بنیاد برکت حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار