کد خبر: ۲۴۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 03 June 2016


جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه تفکر امام راحل ماندنی است، گفت: حضور مدافعان حرم در سوریه نتیجه تفکر امام خمینی(ره) است.

سردار یوسف مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج،اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک فرد نبود بلکه یک تفکر بوده است و این تفکر است در گذر زمان از بین نمی‌رود و شاهد آن این است که درحال حاضر جوانانی که در سوریه به عنوان مدافعان حرم آل‌الله حضور دارند، یکی از دستاوردهای تفکر امام راحل است.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه با گذشت سال‌ها از وفات امام خمینی(ره) هنوز تفکر ایشان در کشور و حتی در دنیا وجود دارد، افزود: این تفکر نه تنها در داخل ایران بلکه تفکر امام را در لبنان، عراق، فلسطین و نیجریه مشاهده می‌کنیم.

سردار مولایی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تا زمانی که در دل‌ها، افکار و عقاید مردم است، ماندگار است، افزود: با وجود اینکه عراق مدتی با ایران جنگید، اما درحال حاضر جوانان عراقی عکس امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را در شهر بغداد و دیگر شهرها نصب می‌کنند و معنای آن این است که در حال حاضر تفکر امام خمینی(ره) را پذیرفته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر کشور عراق متوجه شده است که آزادی‌ این کشور در گرو پیروی از تفکر امام خمینی(ع) است و قطعا تفکر امام ماندگار است و ماندگار می‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار